Uppe med tuppen

nu igen då, vaknade 05.15 och kände inte att det var värt att ligga kvar i sängen!

Så upp och koka gröt, gött som fasen på med kaffe och sedan blev de cigg på balkongen, soft.


Å nu väntar jag på att klockan ska bli 07.00 så jag kan tvätta för jag hoppas de finns tvättid dessutom väntar jag på att Lucas ska komma, Eva ska lämna honom innan jobbet och sen kommer hon och vi ska storhandla både det ena och det andra och sedan baka bröd. Inte helt fel.


Jag tänkte dessutom passa på att hälsa på mormor i eftermiddag innan det bär av till familjen för att kolla Färjestad-Frölunda. Så förhoppningsvis blir det en bra dag idag med.

I morgon vankas sovmorgon för kommande jobb, besiktning av Monicas bil och sedan ishallen för att leka Dj innan jag väl kommer till jobbet. Känns som en hård dag =P


Sen blir det förhoppningsvis helg fort och då blir det fest hos tant Jessika, trevligt värre kommer det blir.


Dessutom har Antons lag hemmapremiär på lördag, undrar om man kan hinna med att se det, om inte annat spelar Frölunda oxå och på söndag blir det kolla Alingsås. Tur det är i stort sett minst en sevärd match om dagen!


Men nu tänker jag ta tag i mitt hem och mit liv, så disken here i come =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra namn!! :) <33

2009-10-27 @ 17:03:39
Postat av: Camilla

Duktiga kvinna :)

När får man provsmaka brödet? ;)

2009-10-27 @ 18:36:49
Postat av: Jessika

Lördag is da shit!

2009-10-29 @ 00:36:17
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Det blir inte alltid som man tänkt sej.

Vi får utveckla den här planen om lördagen tycker ja :) Grymt kul att se dej i onsdags <3

2009-10-30 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0