Saturday!

Igen ja, en vecka går sjukt fort nu för tiden.

Igår var det storstäd och tvättning här, hårt. var hos mormor en sväng med. najs.


och idag är tanken vin med jessika och katrin, men någon har smittat min näsa med snor inatt så jag är inte på humör. det suger. får se om det ändrar sig.

om inte annat så bakar jag morotskaka nu som jag ska äta till hockeyn ikväll. göttans.

i morrn fyller min papps år förresten, hela 51, den gamla farbrorn. undrar vad man ska köpa åt honom?

kommer säkert på nått i morrn, en blomma å lite lotter, as usual. haha!


Nää dags å göra nytta så min kaka blir klar!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Morotskaka, jag borde kommit till dig igår!

2009-10-04 @ 21:47:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0