Premiär

dags i eftermiddag, Vårgårdas första hemmamatch för säsongen, 15.00 kesbergsrinken (mer känd som månskensrinken) BE THERE!!


Eller iaf ska jag be there är tanken, fast först måste jag bli av med mitt fruktansvärda illamående jag dragit på mig, för jag har minsann lyckats med bedriften att bli bakfull på enbart 6 små ynka jävla öl som intogs hos grannen igår kväll. URK säger jag bara, det kan inte vara sant, man kan inte bli bakis på sex små öl, det finns inte i världen att det händer, fast uppenbarligen gör det ju det.


Men det går nog över snart får jag juh hoppas. Så iaf Vårgårda en stund i eftermiddag då, sen blir det hem, skynda mig att göra mig redo för Jessikas 3e och förhoppningvis sista inflyttningsfest, iaf på ett tag. Nästa gång kn hon gott ha vanlig fest, ( segt att man måste flytta för å ha en anledning å ta hem folk lixom ;-)


Så nu borde jag skynda mig lite grann faktiskt för jag måste styla håret å det tar minsann sin lilla tid för mig. jag råkar jhu ogilla å stå där med fönen å trixa å sen ändå inte få ordning på de, å sen kleta in fingrarna i wax å grejjer, huhaa. Fast någon gång kanske man lär sig =P


Dessutom borde jag laga lunch för jag är hungrig. så im outta here =)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Du var iaf himla tjusig i håret så du kan uppenbarligen det där med kletigt vax ;)

2009-11-03 @ 07:39:02
Postat av: Hanna

Tycker att de e bra att du försöker iaf, sjäkv tröttnar ja alltid.

2009-11-11 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0