irriterad

på det mesta just nu,. jag verkligen älskar när sånt bara kommer över en, speciellt helt utan anledning oxå. helt jävla underbart är det, verkligen. Så nu får jag sitta här och irritera mig på allt och inget. å jag är hungrig men jag orkar inte fixa nått å äta för jag är så off.



men det går väl över den här gången med =P

som tur är börjar criminal minds strax å det kan man juh alltid titta på innan man gör vettiga saker som att torka golv å så där och planera sin helg, å nästa vecka å alla veckor fram till jul. så när jag väl tänkt klart så är jag uppbokad varenda helg och varenda vardag fram till 27 augusti 2010.

förösök å slå de om ni kan. fast innan jag börjar med det måste jag hitta min almanacka som är på rymmen, igen, de är nog typ bara 753 gången i år den är borta. jag blir såå trött.

som tur är finns de papper mabn kan skriva på så länge. som man iofs oxå tappar bort innan man hunnit skriva över de i almanackan. fan vad livet är svårt ibland.

så jag kanske borde stapla här så länge.

Torsdag: 8.30 gå hem från jobbet.
9.00 lägga sig i sängen och sova till
17.00, gå upp duscha å äta frukost.
18.00 förflytta mig till lafamilia och tigga mat.
19.00 dricka kaffe med lafamilia till hockey. VINN FRÖLUNDA VINN FÖR HELVETE
21.23 åka till jobbet.
21.27 prata jobb och jobba.
21.38 dricka kaffe och prata mer jobb
21.52 jobba mera
21.53 peta näsan i brist på annat
21.54 peta andra näsborren med för säkerhetsskull
22.01 röka lite


osv osv osv osv.    ehm meningslöst så jag orkar itne fortsätta.



Kommentarer
Postat av: Jessika

haha! du e rolig du emma! puss

2009-10-16 @ 23:49:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Älskade irriterade kvinna!

Vi kan vara irriterade tillsammans :D

Jag är sjukt irriterad på allt jävla regn!

2009-10-19 @ 09:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0