ojojojoj

jag glömmer bort att uppdatera mig. Men det är bara för att allt annat är så mycket viktigare.

typ all hockey jag måste kolla på. muhahahahaha.

desstuom jobbar jg nästan bara just nu så det händer inget skoj å uppdatera om.
för så skoj är det inte att jobba även om det är helt okej.


men ledig i morgon, skönt, då blöir det till att våldgästa mormor och sedan promenera med monica. skönt. vi var juh trots allt på gymmet häromdagen, vi är bra rediga vi =)

tisdag blir de jobb, heeeeeeela dagen. hårt.
onsdag natt blir det jobb medans torsdagen är ledig för då ska jag se TAKIDA, igen ;-) sen är det typ lördag och då ska jag nog ta mig en öl!


så snabbt och effektiv uppdatering. over och ut.,

Kommentarer
Postat av: c

2009-11-23 @ 07:44:27
Postat av: camilla

En bra kvinna reder sej själv :)

Du är grym Emma <3

2009-11-23 @ 07:45:27
Postat av: Bella

Mer blogg..det tycker vi om :))

2009-11-23 @ 18:08:50
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va roligt :) Då får ja se dej imorgon då <3

2009-11-24 @ 00:57:52
Postat av: Jessika

Tack för visiten igår! Mycket trevligt! :-D Takida igen alltså... vart nånstans?!

2009-11-25 @ 23:07:24
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0