Uppe tidigt igen =)


Absolut, vaknade återigen vid halv 5, himla skönt, eller inte, men det får funka.
Jag vill däremot önska mig en dygnet runt öppet ica maxi så man har ¨något att göra när man vaknar mitt i natten.

För planens dag får juh bli, tvätta, handla, städa, bakar bullar och laga mat. Lika bra å fixa sånt så är det klart.
Men innan jag kan baka måste jag handla mjöl och mjölk, så nu väntar jag bara på att det ska öppna.
Funderar på att hänga på låset med alla gamlingar idag, det var faktiskt längesedan. Eller så låter jag bli det och väntar iaf en liten stund, vi får väl se.

Ja ja det orndar sig nog, har lite andra planer oxå, får se om jag kan ta tag i det sen kanske. Men nu först ska jag diska, är det gjort så är det och jag behöver nog ha all plats i köket sen så jag kan yra runt bäst jag vill. Jag tar juh lite plats när jag väl ska göra något så =P

Skönt att det verkar som att det ska bli fint idag, i morgon och på onsdag, det var minsann på tiden, så i morgon efter lite jobb tror jag minsann det blir en mc-tur, sååå skönt juh!
Hoppas bara dom har rätt på vädret, iofs brukar dom ju ha de, men nästan bara när dom säger att det ska bli regn =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0