On my way out


Snart dags att bege sig mot stora staden en sväng, en viss glasbank behöver mig för att inte gå i konkurs den här veckan heller ;-)
Försöker dock få tag på min fru som jag tyckte kunde äta frukost med mig i stan när jag ändå skulle dit, men se det verkar inte passa henne, HMPF så kan man juh inte ha det heller,tur jag vet var hon bor så jag kan åka och kidnappa henne, egentligen är det bara för jag behöver bärhjälp men det vet ju inte hon =)

Är riktigt alert här idag, igår fick jag juh dammsugit, tvättat, fikat med Jessika, handlat lite, lagat mat osv osv osv och idag hra jag redan hunnit baka muffins, så om jag fixar all shopping nu så ska jag laga lasagne sen och kanske baka bullar.
Duktiga jag. Nåt måste jag juh göra, sitt still verkar smått omöjligt, nog för det inte är lätt å härja runt heller, för den här jävla rastlösheten släpper inte, vilket resulterar i halvdant fixande, så där lagom oengagerat, haha.

Men det orndar sig nog det med.
dags att ringa och störa frugan igen!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det va inte dåligt va du fixar o håller på då..duktiga due!!! =))

2009-06-11 @ 15:46:04
Postat av: Jessika

Jag vill också ha dig som fru, hemmafru. ;-)

2009-06-12 @ 08:30:26
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0