mjao!


typ så, uppe, pigg, vaken, alert, as usual. Har minsann fått diskat och ätit frukost alla redan, är det gjort så är det jue och jag har all tid i världen, ska va på jobbet om 3 timmar först, skoj skoj, eller inte, men måste man så måste man.

Och innan dess måste jag göra något, jag kan inte bara sitta här, då blir jag galen, för det kliar i kroppen, som fan, måååste göra nått, måste göra nått, rastlös till tusen, min bok är utläst så nu har jag inget att läsa, jag kan inte gärna dammsuga nu, så jag funderar på att tvätta fönstrena, men vad säger grannarna när man gör sånt klockan 6 på morgonen?
Inte för jag bryr mig så mycket men ändå. Sova är överskattat till tusen, inatt har diverse mysko grejjer invaderat mina drömmar, mest ormar och annat obehagligt. Vad gör dom i mina drömmar?
Dom kan väl hålla sig i någon annans, jag hatar att vakna av sånt, hela dagen blir förstörd,så nu känner jag mig som en lite ekorre som stressar runt och samlar mat inför vintern, i panik, huuua!!

Min mp3 spelare verkar dessutom ha fått  lite av mitt förvirrade beteende och vägrar ladda, men varför i helvete då, jag behöver den och jag orkar inte gå och köpa en ny, får testa en annan dator att ladda den i så kanske det kan ornda sig.


Helt sjuk helg förövrigt, igen. Fotboll, öl, Stures, efterfest här. Trevligt värre, skoj att träffa alla folk igen, det var längesen. Väldigt länge sedan. Träffade jhu typ alla, Anton, Camilla, Sanna, Jessica, Anders, Joel, Lennie, Eva, Johan, Erik, Lisa, Johan, Carolina, Haraffi, osv osv osv, skoj var det iaf. Så det kan vi minsann göra om, någorlunda snart!

Nej, du blir det dusch och sedan lyssna på bäst just nu, 9 sanningar och en lögn. Vissa utvalda låtar är sanslöst bra, möjligtvis lite Nomy med och eventuellt fönsterputsning då, om jag hittar något att tvätta dom med!

Kommentarer
Postat av: jessica

2009-06-09 @ 08:20:11
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/
Postat av: jessica

absolut att vi måste göra om det!!hade trevligt!

2009-06-09 @ 08:20:53
URL: http://valkyriaaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad har hänt me dig då egentligen eftersom du e så snurrig!?? hhaaahaa

Tycker det kan va fest sen igen så jag oxå får vara me!! :D hii

2009-06-10 @ 17:59:19
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Vännen

tack för ditt besök idag... du gjorde mig alldeles för sugen på venus. så nu flödar venus och plåtslagaren bäddar sängen...

2009-06-10 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0