Inte långt kvar

innan jag ska gå hem och det känns underbart, jag har massor att göra hemma.
iofs har jag gjort massor här med, men ändå!

I morgon är tanken att det blir Ullared, sjukt skönt att komma bort lite, inte för jag är jättesugen på att gå runt bland allt folk eller så, men men lite musik i öronen så ska jag nog överleva några timmar där.
Kanske hittar mer meningslösa saker att köpa, typ lite nya boxar som kan fördriva tiden när sova är överskattat, vilket det mest är hela tiden nu för tiden. It sux!

Men nej, nu har jag inte tålamod att sitta här mer, ska fortsätta min projekt istället!

Kommentarer
Postat av: Jessika

najs med ullared!!! jag vill också åka med! ;-)

2009-06-16 @ 07:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Hoppas du fyndade fint på Gekås :D

2009-06-18 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0