En helg i alkoholens tecken

Ja det kan man väl säga att det har varit, vilket har passat mig utmärkt.
Fredagskvällen tillbringades hemma hos Jeanette, tillsammans med alla mina kära kollegor, det var väldigt trevligt. Vi åt och drack gott och lekte självklart, jag har aldrig fram på småtimmarna, men resultatet är preskiberat.

Det var iallafall en väldigt lyckad kväll, med massa skratt och en hel del fulla kollegor ;-) Ingen nämn ingen glömd.

Igår va det sedan dags för 20 års fest gånger 3, det var oxå en trevlig kväll, som självklart innehöll allt en kväll ska innehålla, alkohol, dans, prat, tjaffs, skratt och poliser =)

Idag har det dock inte varit riktigt så skoj som jag har velat, vaknade 8.30 i morse, i mammas och pappas soffa av någon anledning. Sen kunde jag inte somna om, jag hade inga cigg och solen sken och det var varmt.
Tvingade i mig lite frukost, vilket nog inte gjorde saken bättre och småkollade tv en liten stund sen, till slut insåg jag att jag var tvungen att cykla till ica.
Tog mammas cykel och trampade iväg, det vinglade fint åt alla håll men jag kom närmare affären,  insåg vid hagården att det var mors dag och mormor nog förtjänade ett besök så rusade in där en liten snabbis och sa hej.'

Väl därinne ringde jobbet, det var väl självklart, fattade vad dom ville, skyndade till affären och sen förbi jobbet och löste lite saker så nu sitter jag ändå här, mitt i natten, jag är fortfarande bakfull men jobbar gör jag. Spännande värre, eller inte alls, men men, jag får bra betalt, inbeodring och storhelg ger lite pengar, vilket passar mig bra ;-)

Det tråkiga är bara att jag ska göra två nätter till nu ändå, men det får väl funka.

Är juh trots allt ledig onsdag,torsdag,fredag och lördag natt innan det är dags att jobba sen igen. Skönt skönt =)
Dock har jag väl en massa planer redan, vet bara inte hur jag ska lägga upp dom än, men det orndar sig. Måste bara tänka klart så!!

Oh btw, jag är fortfarande smått grinig och tjurig och det tänker jag förbli ett tag till!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jobb asså...likaså jag jue... sitter på Arlanda o e gött uttråkad och sjuukt trött..hahah

hoppas du får en bra vecka!! :)

2009-06-01 @ 03:37:51
Postat av: Jessika

Härligt med massa lediga dagar! Jag e ledig fre-sön om du vill avvara en stund med mig kanske! ;-) Puss

2009-06-02 @ 07:17:59
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Nu har ja vart här pruttan :)

<3

2009-06-04 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0