seg söndag igen

varför är alltid söndagar så sjukt sega? jämt juh. en allmänt långtråkig dag. oftast iaf, ett evigt jävla väntande bara på att dagen ska ta slut. fast det blir väl vad man gör det till.

men jag önskar bra gärna att dagen vore slut, att klockan var 8 i morgon bitti nu. så jag var på väg hem till min säng.,men den tiden kommer väl med., om så där 12 timmar. bläääää..


fan vad jag inte är något sugen på att jobba, och två hela veckor kvar till semestern. kräääääks på det. iofs vill jag inte vara ledig heller så det spelar fan ingen roll. jag vill ingenting. tråkigt värre. men det blir nog väldigt bra det med någon gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm varför detta humör du skall ju njuta av livet ;) kram Monica

2009-07-05 @ 19:43:24
Postat av: Bella

Ja jag håller me Monica :)

njut av livet Emma =)) men visst, ibland känner man usch för allt men försök o ändra på detta nu!!! :D

2009-07-06 @ 14:35:28
Postat av: Camilla

Vi behöver semester kära fruga!

2009-07-06 @ 15:07:45
Postat av: Hanna

Men nu e du allt ledig igen :) Gott va? hihi

2009-07-07 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0