glass

sitter på jobbet och äter glass, ibland har man det rätt bra.

väntar dock enbart på att få gå hem nu, och har iofs gjort sen jag kom hit, men men bara drygt 5 timmar kvar,. sen är jag ledig ändå till söndag, underbart skönt ska det bli.

har inte gjort så mycket under helgen iaf, mest vart på landet och haft det bra, jag älskar det stället. lugnt och skönt.
kanske blir en sväng dit i morgon eller övermorgon, tror det iaf. å då är ingen där och kan störa mig, inte helt fel.
får väl se hur det blir med den saken.

har inget å skriva, helt sjukt. får äta lite mer glass i väntan på att få gå hem.
helst hade jag dock gått på semester nu, jag vill jag vill jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Gött med glass!! Snart här även du semester! =)

2009-07-02 @ 16:59:10
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0