En vecka kvar i morgon

till semester, klockan 08.30 i morgon bitti är det exakt 7 dagar kvar. Känns inte så tråkigt faktiskt.

Men först jobba i morgon natt och övermorgon. Sen hämta Lukas, han ska visst bo här till nästa onsdag. det är länge. fast han får bo hos sin morfar när jag jobbar som tur är. Men det blir himla mysigt att han den vilden här ett tag.

Massa promenader och massa bus lär det juh bli., skoj skoj =)
 

Annars har det vart ganska lugnt, hotellet en sväng i onsdags. å de va samma som alltid. ha ha.

igår skulle jag vara hemma och ha de soft, det sket sig, grannen terrade mig på facebook så tills slut fick jag masat mig in i duschen å tagit mig upp till henne, drack lite vin å grogg och sedan till stures. trevligt om alltid.
hann knappt starta datorn innan Sanna började tjata om att jag måste til min andra granne idag och festa. hårt. men relativt praktiskt med grannar som man kan vara hos, jag menar 3 meter åt höger bor första, andra bor kanske 15 meter åt vänster om man går genom källaren, dessutom har jag en till rakt ovanpå, det finns alltid lite fest iaf. haha!

men nu borde jag fixa mig å ta mig till Eva och hämta saker till trollet så jag har dom hemma. Hårt!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Yes stalkning is the shit.....

Fan va schysst med grannar som det e fest hos. Personligrn har jag inte den lyxen...Utbudet är inte så fett så att säga jag kan välja mellan två damer över åttio familjen somalia på femton pers eller min troligtvis homosexuelle granne på 60...

Men jag e rätt nöjd ändå

2009-07-11 @ 21:52:09
URL: http://kuttrans.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hello



nja vet inte om det blir så mkt på semstern ta det lugnt....Glömma allt vad bittra kärringar heter samt katetrar blöjor och annan skit...

Vad har du för planer då?????

2009-07-12 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0