Bakis var ordet!


Kan man säga, dock är det ingen större fara längre som tur är =)

Men igår var det iallafall dags för mig, Anton, Linnea, Elin (? jag och namn juh) och Johan och inta Lysekil och det gjorde vi med, Anton tog oss dit, gick kalasfint. Blev ett stopp på Max i Trollhättan först för lite mat, det är inte äckligt alltså =)

Väl framme fick vi parkerat och tagit oss ner till alla båtar och där satt vi och drack öl å kollade på folk. Sen kom Jens och Robban och tre vänner till dom, å sen kom även Jessika och plåtslagren, Jannike och Josefine, inte hel fel å åka bort och hitta massa folk man känner. Strax därefter gjorde minsann systrarna Linnea och Elins mamma och pappa entre och höll oss sällskap =)


Sen fick vi tatt oss in  på spelningen och hittat baren, najs. Solen sken tilloch med där igår ju, dock blåste de lite men det funkade. Sen kom dom, Takida, alltså ;-)  och ja, dom är sjukt jävla bra asså. Dock inte bästa spelningen jag sett med dom men ändå heeelt okej. Vill se mera =)

Sen åkte vi hem och virrade runt en stund innan de blev dags att sova. Så idag har vart en seg dag, men det är rätt okej det med. Så nu skall jag nog ta mig in i duschen och göra mig redo för vad som kan tänkas hända idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som ni hade d skoj i Lysekil på spelningen!! nice :D



Även om du va bakis när du vakna så orkade du ändå ta dig ut på kvällen..det e inte illa :)

2009-07-26 @ 17:22:40
Postat av: Bella

Låter som ni hade d skoj i Lysekil på spelningen!! nice :D



Även om du va bakis när du vakna så orkade du ändå ta dig ut på kvällen..det e inte illa :)

2009-07-26 @ 17:22:47
Postat av: Bella

Haaaha..oj då.. blev lite fel där!! =)) hiihi

2009-07-26 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0