Upptagen ;-)


Japp, jag är upptagen, mest med mig själv just nu, vilket iofs passar mig bra. Tiden räcker inte riktigt till allt den borde återigen ju. Har massa saker kvar att packa ner inför min flytt och jag får bara inte gjort det, men nu måste jag snart sätta fart, blir svårt att börja flytta på torsdag annars =P

För i morgon skall pappa och Anton tapetsera är tanken, hoppas de går bra nu då så det blir gjort och sen skall jag och Eva flytta lite grejjer innan jag ska jobba på torsdag kväll för att sedan försöka flytta möblerna på fredag, det är planen, för visst har jag tänkt till och vet minsann att Både Hanna och Camilla är lediga i helgen och får ta sig tid att hjälpa mig, hehe.

Helgen har iaf vart ganska lugn och behaglig, fixade hemma i fredags, kollade hockey i lördags och fixade lite mer hemma och igår var jag på kalas för min minsta kusin fyllde 13, herrejösses, tonåring lixom, tänk om man vore det igen, hehe vilket liv, kanske är tur att man inte är det!
Sen var jag på äventyr i Borås, trevligt var det allt, iaf ett tag, sen när jag skulle hem var de snorhalt och snö så vägen syntes inte och de snöade inte måttligt på vissa delar av vägen. Men men hem kom jag minsann och ramlade i säng lagom vilsen i snön =P

Idag har jag dock enbart sovit vilket nog var välbehövligt så nu är de jobb som gäller inatt och i morgon natt. Hårt värre.
Sen på onsdag får jag väl gå upp tidigt och akutpacka innan jag ska kolla hockey, derby så klart Alingsås-Lerum klockan 19.00 i Nolhalla ishall, det får ni inte missa. =)

Sen får vi hoppas att resten av veckan flyter på bra. Så jag blir klar med min flytt och kan få lite ordning på mitt liv, just nu är det mest kaos och har vart ett tag, men det blir nog ordning på det en dag.

Nu skall jag kolla klart på Medium och sedan göra något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Bella

Så duktig du e ändå Emma även om d kan ta lite längre tid ibland!! :) ja du får la säga till om du behöver hjälp me flytten eller nånting sånt.. :)

2009-02-10 @ 19:27:49
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag slutar vid 14 30 på lördag om du vill ha flytthjälp!! :-) Puss och jag saknade dig idag!

2009-02-10 @ 22:12:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0