Snuskigt förkyld!

eh ja, jag är sjuk, min näsa rinner okontrollerat, min hals känns som att jag kört ner ett sånt där omtalat duntäcke bakom mandlarna och därmed förhindrar mig själv från att kunna svälja normalt, min nacke är stel och öm och knäna känns som 164 år,  trött som få men hey vad gör det =P
Det går väl över, även om jag just nu helst hade lagt mig i sängen igen.

Men det är tisdag och jag ska jobba några timmar snart, sitter och väntar på att Hanna ska hämta mig då min bil är hos doktorn idag för en liten skönhetsoperation, dock får jag hämta hem henne i eftermiddag om inga komplikationer inträffar =)
Vilket det nu inte borde göra och snart har jag en hel pärla igen. Skönt att slippa lyssna på henne när hon får rabies och gasar på av sig självt, varvar och håller på, haha.

Hämtade även nyckeln till min nya lägenhet igår, najs serni, så dit ska jag visst efter jobbet för där är pappa och Anton och grejjar om mitt vardagsrum, blir nya tapeter, ny färg på listor och i tak så det kommer bli bra.
Känns himlans skönt, lite skumt med tanke på att huset är ett av dom äldsta i Alingsås byggt typ 1947 och dessutom är ganska bevarat som det var då. Jag har juh redan bestämt mig för att jag är osams med köksluckorna. som är sneda, men men det är väl en vanesak =)
Blir iaf skönt att få flyttat lite grejjer sen idag om jag bara orkar =P


I morgon blir det sovmorgon för det blir jobb är tanken, blir nog bra som sjutton..

Men jag har inte tid att blogga så ambitiöst med bilder och liknande nu, för jag tänker minsann prioriera andra saker i mitt liv, typ få flytta klart och allt det där, känns lite viktigare faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0