Nu var det morgon igen

och jag är minsann uppe.  Camilla behagade skicka sms för en timme sedan och jag är snäll och går upp för hon skrev minsann att hon var halvvägs hit. Vi kan ju diskutera detta, för nu verkar hon minsann sova den lilla apan. Ska ta en snack med henne sen faktiskt.

Eva borde vara på väg om en stund hon med, ska ta hand om hennes små monster en stund medan hon städar hos son morfars tanta. Sen ska vi minsann kolla läget i staden. Najs, Emma behöver handla massa saker, först en julklapp till jobbet, för ikväll blir det lite julfest där, mysigt =)


Sen lite annat smått å gott oxå.
I morgon blir det jobb igen, hockey på torsdag och en heldag med arbete på fredag, hååårt. Men ack så mysigt!!

Helgen blir det hockeykollande och kanske lite fest, får se om jag orkar, jag har juh fått den hemska hosta, som inte går över, vidrigt är det. Trött blir man med. Men men.. Det orndar sig!!

Söndag blir det slappa och kolla hockey, vad annars. Sen var det där evighetsprojektet att få städat med, men det hinner jag nog klämma in.

Kom på att jag kanske ska titta på Bella lite idag med om vi har tid, ojoj å nu kanske man får se Jessika med. Det är minsann inte dåligt det här =)


Så nu går jag å sätter på lite kaffe i brist på annat!!



Kommentarer
Postat av: Bella

Titta på mig?? hahahaa..lät ju kul.. men hann ju allt ses idag ju..inte illa av dig med din lilla hosta!! :)

får då se om du kommer på lör då..men det gör du säkert =)

2009-12-08 @ 22:00:28
URL: http://bellan.bloggproffs.se
Postat av: camilla

Jag hade ju faktiskt skickat ett sms till sen som kom fram typ på kvällen :P

Så jag levde minsann ;)

Tack för helmysig dag <3

2009-12-10 @ 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0