December alla redan ser ni!

Vart vart vart vaaaaaaaaaart tog hela de här året vägen?
fattar ingenting alls, de var nyss januari faktiskt.  Men gött att det är kallt ute nu iaf för då kanske det kan bli vinter å riktigt, så jag kan åka pulka. Jag vill det, nuuuuu.

Måste bara kidnappa lite barn så det inte ser så illa ut när jag kommer åkandes i en pulka med fötterna utanför å bromsar jhu ;-)


Just ska jag egentligen städa, eller iaf plocka upp alla grejjer från golvet för snart kommer Eva med minst 2 vilddjur och lilla vilddjur, stackarn har för övrigt fått namnet Spiken? är för liten för att förstå att man inte får tugga på allt, så vill jag ha hela saker får jag skynda mig.


Sen skall dom vara här en stund och leka med mig, trevligt värre. Sen är det typ kväll och jag ska till Mangiamo med jobbet och äta,mysigt. I morgon blir det Gbg och utbildning, huhaa. Men det blir säkert bra.


Sen är det helg och jag ska jobba, skönt, då behöver man inte fundera på vad man ska göra.


Men nu måste jag skynda skynda. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jobba i helgen igen?? vad är nu detta??!! bara för du tagit lite extra pass eller?

Får la hoppas att du har lite hela saker kvar efter att vilddjuren vart hos dig!! =))

2009-12-02 @ 19:50:59
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för vinet, nu e ja trött å ska försöka finna kraft att gå ut me djuret ;) puss

2009-12-04 @ 00:49:16
Postat av: Camilla

Oj så trevligt vi hade med vilddjuren! :)

Dom är så fina <3

Och maten var prima!

Jag ska nog överraska dej fler ggr så jag får mysigt sällskap och god mat ;)

2009-12-04 @ 10:45:42
Postat av: Jessika

Spiken? Stackars vovve! ;-) Du får gärna låna mitt barn vid behov av pulkaåkning! =)

2009-12-07 @ 10:24:10
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0