Utgång igen då!


Tiden går fort som fan, ännu en gång lixom.
Veckan har iaf mest bestått av jobb, mass folk sjuka och snälla Emma vill tjäna pengar så hon jobbar så 24 timmar extra har det allt blivit. hejja mig =)

Har även hunnit med lite öl så klart, det var inte dumt =)

Lite små besök har även inträffat under veckan. Najs najs. Sånt gillar vi =)

Igår var en slödag, var på stan en snabbis å handlade lite glasflaskor som redan är slut kom jag på nu. dumt. å ett par stay ups å ett par trosor som jag tyckte vart fina faktiskt.
Sen hem å grejjade lite och sen kom mr skövde på besök. Så vi fördrev kvällen med å kolla på hockey, najs serni, för FRÖLUNDA vann juh, på straffar, Niklas Andersson är namnet.

Å ikväll är det final så jag vet inte huruvida jag vill gå på förfest med er andra faktiskt,jag vill nog hellre se klart och komma sen, får se hur det kan tänkas bli =)

Är iaf gästabudet ikväll då, vet inte om jag längtar direkt men nu verkar juh vädret arta sig så det kan nog bli himla najs ändå.


BTW idag är det bara 9 dagar kvar tills elitserien börjar igen, fatta att jag väntar. Ska bli sjukt skönt och äntligen få göra lite vettiga saker igen.

I veckan är det dock jobb som gller, 5 nätter, hmm inte så sugen på det men jag får juh som sagt pengar va.
Jobbar även helgen, mindre skoj.

Sen veckan efter är det hockey =P På måndag kväll smäller det lixom. Sen rullar det på.
Kräftskiva med släkten helgen där, najs, å sen är det nästan oktober och min familj ska följa med mig och kolla på Frölunda-Ottawa, åhh braaa grejjer.

Sen fyller juh pappsen år och vi ska ha kalas, det blir trevligt.

Undrar om jag skulle göra mig klar nu istället för att skriva om saker som sker långt långt långt fram i tiden.
Kanske bli en uppdatering om kvällen i morgon natt, får se om jag hittar min inspiration.

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Hehe! Så snart kommer dina bloggar uteslutet handla om hockey igen då! :-)

2008-09-07 @ 12:23:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Det e bra att du inte svek oss för din hockey igår!!=) du hade väl roligt på förfesten hoppas jag!?:) men vart försvann du när vi andra drog till hotellet??hmm

2008-09-07 @ 20:20:28
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag försvann inte, ni gick utan å säga nått så jag fick roa mig själv, tur jag är grym på det =)

2008-09-07 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0