Torsdag morgon

klockan är 05.48 och jag har vart uppe sedan klockan 04.16. Skönt. Skönt!

Vaknade och insåg att jag likaväl kunde gå upp så kan jag sova middag sen istället inför jobbet inatt och i morgon natt.
Har dock en del projekt som ska genomföras innan dess.

Tänkte hälsa på mormor en sväng sen när resten av världen behagat vakna, kanske vid 10 tiden och sedan skall jag minsann vara duktig och vara på banken 11.30 och kolla upp mina lånemöjligheter. Ibland är jag minsann produktiv och orndar upp saker för mig.
Hoppas det går som jag tänkt bara!

igår var jag iaf ledig och slöade runt hemma, eller inte bara men, vaknade vid 9 och fick ätit frukost och sedan fick Jessika ett besök i nya lägneheten, såg bra ut, fast det blir nog bättre med dom nya snygga tapeterna vi valde, eller Jessika valde och jag höll med =)

Sen hem och ordnade lite, diskade och så där, lekte med datan, drack kaffe och slöade.
Dagen gick väldigt fort, fick juh iofs ringt banken och alingsåshem en sisådär 40 gånger men ändå behagade tanten inte svara så jag tänker fortsätta min terror idag.

Var hos faster och drack kaffe en sväng med och lånade lite böcker igen... Sen var det kväll typ och jag somnade gött.

Jobb inatt som sagt och i morgon skall jag få en vän i sängen om jag har otur, får se hur Hanna tänkte, eller om lilla Macho ska våldgästa mig när jag ska sova hela dagen, jobbar juh trots alls i morrn natt med men sen är jag lite ledig och det ska bli sjuk skönt.

Kan nog bli en öl eller två på lördag sen =)
söndag är oxå fullbokad med hockey och diverse andra äventyr =)

Men men en dag i taget så nu börjar vi med en kopp kaffe och jag undrar om jag orkar traska bort till statoil för att köpa cigg eller om jag ska vänta tills jag ska iväg.
Lite motion skulle nog iofs inte skadat men det är nog kallt ute och frysa vill jag ju inte.
Får se hur det blir. Lite kaffe iaf får det bli!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej nej! Inte ut i kylan fraaulein!

Man kan faktiskt bli kall om stjärten!

2008-09-11 @ 14:42:42
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Hoppas de gick galant på banken!!! Puss

2008-09-11 @ 19:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0