har ingen lust

att skriva överhuvudtaget.
allt har gått fel senaste veckan. Inget har flytat på eller funkat. Det stör mig.

Hockeysäsongen har börjat och det SUGER, som jag har väntat på detta och vad fan händer då?
Dom spelar som en samling pissråttor.

Funderar seriöst på att byta lag och hålla på Rögle som lyckades spöa Färjestad igår, medans pissfrölunda förlorade sin tredje raka match., Det får inte hända.
Jag blir så jävla off!!!

Ska iaf kolla Alingsås lite senare idag, gode gud om det inte går bättre.

Ska jobba på en bra blogg när jag har lust!

För jag har blivit sjuk oxå, det var inte nått skoj, jävla snorighet!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Nej, inte bra!! =( Du ska se att Frölunda kommer igen snart! ;-)

2008-09-22 @ 07:16:43
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Hoppas att det blir bättre nu då för ditt älskade Frölunda och att du blir frisk från den jobbiga snuvan!! :)

2008-09-22 @ 20:55:42
URL: http://issabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0