Åsså var det dags igen

för drabbla en massa saker jag haft för mig,.

Som sagt massa jobb i veckan som vart och mer blir det nu i veckan.

i fredags roade jag mig själv med en väldans trevlig pöjk, vi fördrev allt några timmar när min fru behagade dumpa mig för värlens jävla psykfall (iaf enligt min mening.)
Men skit samma, hon ringde iaf på lördagen och hade hittat hem, tur var juh det.

Så jag vaknade vid kanske 13 tiden igår, hoppade upp och luffsade runt och gjorde mest ingenting, vart allt smått seg faktiskt men det artade sig när jag kom in i duschen och fick bli ren =)

Fick hittat mig några få överblivna öl och cider i kylen och påbörjat mitt pimplande. Sen tog jag turbocykeln till Bella och satt där och väntade på min mat och jo då prick 18.00 kom den med Jessika, Jeenifer och Jossan, 2 minuter senare kom även den bortappade frugan in genom dörren och vi påbörjade ätandet.

Jessika verkade juh inte uppskatta att äta innan hon gick ut men det hanldar om hur mycket man äter due, äter man lagom är allt kanon =)

Sen drack vi iaf och efter en tag kom minsann Hanna också, trevlgit värre. Men en väldigt lugn och sansad förfest för en gångs skull, vet inte vad det berodde på men skoj vart det iaf,

Sen kom bästaste lillebrorsan Anton panton hood och hämtade upp oss, snäll är han allt. Dumpade oss på torget och in för att påbörja festen.

Träffade en massa folk man inte sett på evigheter och en hel del nya människor oxå.
släktträff hann jag oxå med för mjo då, både Monica och Lars, Åke och Gunilla, Anders och Jessica och Eva och Johan fanns minsann på plats.
Larsson och Svensson och Eva och en miljard andra folk oxå, trevligt värre. Tur man är så jävla självupptagen att man inte ens märker att ens vänner försvinner, för helt plötsligt var alla borta och hade minsann vart en bra stund, ringde Hanna som var på väg hem, skumt =P och då ringde jag dom andra som var på hotellet, men hallå??? Jag då??

Jaja jag är väl inte sämre än att jag klarar mig själv som vanligt så jag raggade upp lille  Daniel som fyllde år och skulle tvinga med han till hotellet, givetvis tvingade jag Eva och Johan oxå och vi gick iväg, men fram kom jag aldrig.

Däremot hade jag världens lerigaste byxor när jag vaknade i morse efter diverse äventyr i en skog, observera att det inte ens finns någon skog inne i stan. HAha, men det var skoj som fan, stackars Eva och Johan som fick gå till hotellet som mina stand in. hehe.
Polisen kollade nog in vad jag hade för mig oxå för helt plötsligt stod det två bilar bara 25 meter ifrån oss, fast iofs på andra sidan ån, men ändå. Det var då vi gick på upptäcksfärd i skogen, eller snarare världens jävla buskar, undrar om det verkligen var en genväg=P

Kom iaf hem och jaoo kvällen var lyckad, så tack alla inblandade för en bra kväll trots att ni glömde mig
men men en bra kvinna reder sig som sagt själv =)


 Kvällens i särklass bästa kort på Jessika, dessvärre orkade jag inte zooma in henne, men ni kan juh se själva =P

 Jessikas näst bästa bild!!

 Bella ansåg inte att min frisyr dög. Jäffla henne lixom, istället är jag nästan flint å huvudet idag =/

 Givetvis en Egobild på frugan!!

 Jossan tyckte nog vi var rätt okej ändå =P

 Jennifer med =)

 Ehm? Klassiskt? aaa jag kan inte vara normal!

 Jessika gillar mig ;-)

 Hanna =)

 Bella Bus!!

 Eva hittade min kamera vid ett obevakat ögonblick, jag har nog 258 stycken sånna här kort på henne sen innan!!


men men så var kvällen slut, eller inte, men vi kan juh låtsas!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Haha! Ska länka till din blogg o alla hemska kort! =) Tack för en kul kväll o najs födelsedagspresent Daniel fick!!!! HAHA!

2008-09-08 @ 07:22:23
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Hahaa!! Jessika är då den vackraste i vårat underbara gäng! Mer utgång och roliga kort!

2008-09-08 @ 13:00:51
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja jag håller me Millan här..mer fest och roliga kort..nuuuuuuuuuu!!!!!=)

Men det är då inte mitt fel att ditt hår bara ramla av..d blir så när man inte sköter håret o kammar det!!haha :)

2008-09-08 @ 13:48:30
Postat av: Hemlig beundrare

Vi vill ha en förstoring på det superläckra kortet på Jessika!!

2008-09-08 @ 14:44:59
Postat av: Jessika!!

Hemlige beundraren: De kommer absolut inga förstorningar på de kortet!!!!!!!!! HAHA!

2008-09-08 @ 17:38:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Hihi.. Ja jädrar.. De va allt najs :P

Kan ju bara hålla me jessika om den fina födelsedagspresenten. Han fyllde ju ändå 25 :P

Pusspusspuss

2008-09-09 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0