Äntligen

äntligen äntligen äntligen vann Frölunda sin första match för säsongen igår!
det var minsann inte en dag för sent.
Så nu hoppas vi att dom orndar upp det här å vinner alla matcher framöver.

Även Alingsås har sett stabila ut på träningsmatcherna vilket känns bra.
Så jo det kanske blir en bra hockeysäsong i år =)


Förövrigt har jag mest vart hemma och gjort ingenting denna veckan, vart sjuk juh, fast efter 2 dagar kom jag på att jag minsann inte var sjuk alls, jag mådde juh inte ens lite dåligt, var bara tät i hela huvudet juh =P Hahaa!!

Fortfarande tät å småsnuvig å lite seg i halsen men men det går snart över.

har fakatiskt fått bakat lite nu när jag ändå vart hemma så nu har pappa sina kakor till sitt kalas =)
Det var bra av mig om jag får sägfa det själv ;-)

Tänkte jag skulle passa på å fortsätta baka lite nu när jag ändå är igång så kanske man kan ha lite kakor själv i frysen ifall man får besök nån gång i framtiden, man vet juh aldrig vad för folk som kan dyka upp, så om några timmar tänkte jag minsann försöka baka bullar, gött, som faaan, måste bara fixa lite annat först.

Så det blir nog en lugn fredagkväll får se om man kan få fin främmat kanske, de ryktades juh smått om det igår hörde jag så =)

Men men nu ska jag ornda kaffe för nu kommer snart första gästen på besök, utan att jag har hunnit baka, muhahaha =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig du e som bakar!! :) kanske kan bjuda på lite bakat nån dag!!!! =)

2008-09-26 @ 22:24:39
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe.. va e de för gäster du har? Kom på förut när ja ströga runt att ja inte pratat me dej sen imorse :P kändes som jättelänge sen!

2008-09-27 @ 01:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0