så satans jävla oinspirerad

till allt dessutom. har ingen lust. vill inte. orkar inte.
just nu försöker jag travvla mig igenom ännu en natt på jobbet. känns som en evighet kvar tills jag kan gå hem och göra det jag gör bäst för tillfället, dvs, absolut ingenting, ligga i min säng och stirra i taket.
Jag saknar min säng NUUUUUUU.

Skönt att jag iaf är ledig i helgen. då ska jag göra det jag är bäst på.
bara ligga där och fan ta den som vågar störa mig i min antivärlden kampanj.

Så fuck off and die jävla skitvecka!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Men Emma... Så ska man ju inte må. Du får komma o stirra i mitt tak om ditt blir långtråkigt!!! KRAM

2008-10-17 @ 08:15:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Jasså de e på de viset nu?? Men ja förstår dej helt å hållet, känner samma :(

Puss å kram

2008-10-19 @ 19:22:38
Postat av: Emma

Aj då!

2008-10-20 @ 13:12:19
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0