Mera FRÖLUNDA


Ingen har väl undgått att skandalerna avlöser varandra i det där hockeylaget.
Först sparkar dom min blivande man, illa, nog för att han inte var bra, men ändå, han tjänade pengar =) Muahha!
Sen åkte den store veteranen fast för rattfylla, puckat kan man tycka, men ack så lätt hänt.
På det lär vi oss att man inte dricker starköl till maten och gör man det så sätter man sig absolut inte i någon bil efter, så dumt så.

Men det är mina pojkar ändå, hur dumma dom än är =P

Så ikväll skall jag och familjen minsann ner till Göteborg för att kolla in när dom möter Ottawa. Spännande värre, iofs bara en träningsmatch, men ändå, Ottawa är väl inte precis det sämsta laget som finns =)

Dock hade jag uppskattat att få åka till stockholm i helgen och kolla på Ottawa-Pittsburgh med Sidney Crosby för han är typ kung. Men men det finns inte tid för sådana äventyr för jag har annat för mig,

Skulle även gått på Ladies night med jobbet i morgon men jag var tvungen att tacka nej på grund av mina andra planer.,
Skall hem till mamma och pappa ju och hjälpa dom att förbereda inför lördagen.

För på lördag fyller min pappa år, dessutom hela 50 år, spännande värre =)
Jag har inte ens köpt en present än, för vad köper man till någon som har allt?
Måste komma på något smart, foooort dessutom. Får ta mig en runda i stan i morgon och hoppas att jag hittar något bra.

Så det löser sig, kommer bli väldigt bra iaf till slut, öppet hus typ hela dagen, hååårt =P
Massa folk som kommer och pappa är smått nervös. hehe, för vad vet jag inte egentligen, men man kanske är det när man ska fylla ett halvt sekel eller vad det nu är.

Borde nog sätta lite fart och se om jag kan tvätta lite för jag har inga kläder att ha på mig heller, men jag orkar nog inte, är så seg i hela kroppen, den här förkylnigen vill inte ge sig alls, ena stunden är jag fit for fight. andra ligger jag på sängen och yrar, haha. helt sjukt.
Fast det lär väl ornda sig det med!!

Ska se om jag orkar baka lite kakor nu oxå till pappsen det skulle inte skada, för jag har lovat ocg som vanligt så skjuter jag på allting =)
Så nu blir det tempo ökning här =P

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

När pappa fyllde 60 fick han en flygtur över Aås i 30 min! Mycket uppskattat!!! =)

2008-10-02 @ 20:31:50
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Hejja hejja Emma!

Du klarar de :)

Du måste tro på dej själv som chefen sa t mej i tisdags :P Hoppas kvällen blev bra. Pusspuss

2008-10-02 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0