Fort fort fort

tiden går så fort nu igen. hinner inte med som vanligt.

Har vart hemma och vart sjuk ett tag nu jue men det verkar som att det kommer bli ordning snart =)

På torsdagen med Frölunda-Ottawa jag och familjen, sjukt trevligt och bra match!
Skoj att göra något med dom för en gångs skull.


Pappa fyllde femtio år som sagt i lördags och hade öppet hus, jag jobbade som faan med å se till å att alla hade det bra, mamma hjälpte juh oxå till men =)
Vi fixade det fint och det var en topppen dag.

Började lite smått redan i fredags med att pappa var på möte och kom hem och då var min moster, hennes man och ett par bekanta till dom hemma hos oss och hade gömt sig, han blev gött snopen när dom kom ut =)
Toppen roligt vart det minsann =)

Sen började lördagen med att folk ramlade in å ut hela dagen, sammanlagt ungefär 60 personer hade vi på besök och dom sista gick inte fören vid kvart i tre på natten, men då hade jag minsan gett upp för länge sen och låg hemma i min säng eller nästan i säng iaf, åkte väl hem vid ett tiden ellre något iaf!

Söndagen var en seg dag, inte för jag var bakfull men kroppen vart minsann utsliten =)
Kollade iaf lite hockey, lite frölunda och lite alingsås och sen tidigt i säng.

I måndags hoppade jag upp redan vid 8 tiden och ringde vårdcentralen och fick komma dit.
Läkaren konstaterade att jag var hur frisk som helst bortsett från min förkylning som satt i lungorna och jag fick lite medicin för att underlätta andningen, skööönt kan jag lova, nu låter jag inte som en 89årig kolpatient längre och luft får jag så jag är inte lika trött =)

Så igår passade jag på att åka med mamma och pappa till Ullared en sväng, sjukt mycket folk kan jag lova och inget skoj hittade jag direkt heller. köpte lite små plock som man kan behöva ibland så jag är nöjd.
Min billigaste resa dit någon, för notan slutade på endast 254 kronor och 50 öre. Lite skillnad på mig och Jessika va =)

Så idag luffsar jag runt hemma och har rensat ur alla mina s´kåp och lådor i bokhyllan från skit, tänkte forsätta med nån garderob nu oxå så kanske jag kan få lite ornding här hemma igen.
Blir ishallen ikväll och hjälpa till lite på a-lagsmatchen. hårt. =)

Sen är jag ledig ända till tisdag morgon, skönt som satan, fick tagit lite semester så jag kan vila upp mig, för än känner jag mig inte redo för att jobba, tyvärr. Men det blir nog bra snart så jag orkar =)

Så nu tänker jag fortsätta med mina städ äventyr i garderoberna. Det är allt spännande, finns nog ingen som samlar så mycket onödiga saker som jag har gjort =) Hehe!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Fan va najs med Ulla på samma dag!!!!!!!!!!! =) Men lite kasst att du shoppa så dåligt. Puss

2008-10-08 @ 17:56:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Gottegris

Blir ishallen ikväll och hjälpa till lite på a-lagsmatchen. hårt. =)



handukstork ?

2008-10-08 @ 19:24:14
Postat av: Emma

Du suger ju på Ullaredsshopping! ;-)



Ses på måndag! KUL!

2008-10-09 @ 14:41:20
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0