Workaholic

Jobb jobb jobb å jobb.. 3 nätter nu skönt för jag är inte alls supersnorig igen.. HAha.. känner mig som en tomtenisse på crack, helt lost i hjärnan!
Det kommer gå bra det här!


Somnade 11 igår, vaknade till en liten stund vid halv 2 till 3 kanske somnade om och vaknade 17.02 idag... hur jävla gött var inte det då? Det är inte ofta jag sover så fint vill jag lova!!

Mina pojkar spelade så jävla dåligt igår va. så tragiskt. hur kunde dom förlora? GAhhhhhh jävla folk. men inte mycket att göra åt nu, bit ihop och gå vidare. Säsongen 08/09 börjar juh snart ändå så =) HAha


hos mammsen å pappsen igår å åt, gött, jag skulle kunna äta så jag sprack asså. sen ville jagh juh festat men jag orkade inte. stackars Bella ville oxå fast min kropp bara vägrade lyda så Bella, vi har en utgång innestående! I promisse =)

måndag i morrn.. semifinalerna börjar. och jag ska hålla på timrå. hejja hejja hejja timrå..

sen jobba lite mer å lite mer å lite mer.  skulle behöva anställa en städerska som kunde ta sig an mitt hem tills jag kommer hem. måste verkligen städa och tvätta ltie å när faan ska jag hinna de?

får försöka på onsdag kväll eller torsdag dag. sen blir det juh jobb hela helgen igen.

jobb måndag å tisdag dag och sen packa inför min å hannas lilla tripp.. det kommer bli sååå jävla skoj va. jag ska köpa massa sprit... å supa alla finnar under bordet. tror jag iaf. dom är rätt bra på att supa. men det ska iaf bli superskoj.. ska få träffa Kristian igen, shit ett helt år sedan sist. snacka om sjuk vänskap. haha, hur ofta ses ni då?
näee en gång om året på tattoobåten-. iofs ska han till gbg i helgen och kolla tattoomässan där, jag vill oxå. får se om jag kan fixa ledigt... jag är ledig hela tiden nu, fast jag ska itne ha nån semester i sommar så jag kan gott å väl unna mig ltie ledigt för sånt jag tycker är skoj jue....

nån som ska med till gbg i helgen alltså? typ på fredag =) säg till iså fall gärna nu så ska emma ta semster. hahaha jag kan jobba fredag åsså ta ledigt lördag =) så åker vi ´på eftermiddagen där =P


hmm Takida snart oxå, mycket alkohol lär det bli... väldigt mycket en tid framöver. typ varje ledig minut. I LIKE =)

en långsam natt väntar. jag har inget att göra. jag har gjort allt. smart planeringe, inte... så jag lär skriva 50 till meningslösa inlägg om mitt liv. =)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Bra med massa blogg när barnet vaknar i ottan! puss

2008-03-24 @ 06:55:07
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Jädrar i min låda! Massa bloggande ju! Me like!

2008-03-24 @ 11:34:54
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Camilla

Hörrö du din knarkande snortomte!!
Hopas du får en trevlig utlandstripp ;)

2008-03-24 @ 14:26:32
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0