Tänk tänk tänk


Hehe inatt har har jag fått gjort en massa nytta =)
För har jag tur så har jag lyckats knåpa ihop det sista på semesterschemana. Fast jag tror jag har misslyckats, det där med räkna och grejjer är inte min sak. Men jag har iaf försökt =P


VÄntar på min kära arbetskamrater nu eller en iaf som ska komma och hålla mig sällskap en stund innan jag går hem och sover lite. Ska bli skönt. Jävligt skönt.

Sova igår verkade vara överskattat. Vaknade juh 6, tvättade 5 maskiner tvätt och diskade och grejjer då och sen skulle jag sova frukost. Det gick så där va. Typ inte alls eftersom jävla alingsåshem ska renovera huset mittemot. Känns så där skoj att höra en jävla grävskopa 7-16 varje dag. Blir alldelles matt. Somnade iaf i soffan en liten stund vid 17 tiden, skönt var det, fast jag hade behövt 7 timmar till kändes det som, menmen natten gick juh fint ändå och idag är det lördag och inga fucking jävla grävskopor ska störa min skönhetssömn!!


Hem till mammsen och pappsen och äta sen som vanligt, hm kan juh lika gärna flytta hem till dom och spara en massa pengar. Får fundera på det tror jag visst!!
Hoppas jag får räkor och ägg och majonäs och rostmacka, det hade vart fint, hehe!!

sen blir det jobb igen, en natt till, sista på över en vecka för den delen. SKööööönt. Jobba måndag dag och några timmar på tisdag bara, sen är jag ledig onsdag till måndag. Hur gött som helst!

Då ska jag och mitt Hanna åka Båt, kommer bli finfint. Ska köpa sprit dessutom för det är billigt. =)
Det ska bli såå himla skoj att komma bort lite igen, sånna här äventyr tycker jag om. Lagom långa lixom, två dagar räcker för min del!! =)


Näee om man skulle fixa lite mer stuff innan det är dags att kasta sig i snarklådan. I will do, så kanske dom andra blir nöjda med mig oxå =P


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Du e bra. Här finns alltid en blogg att läsa! =) Hoppas vi ses ikväll! ;-)

2008-03-29 @ 09:02:07
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med Jessika fullständigt! Allt tur att du började blogga! Hur har du kunnat leva med alla dessa känslor å tankar inom dej själv? ;-)

2008-03-29 @ 19:06:46
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: emma

Haha jag har väl levt med mig själv i 24 år utan att uttrycka allt jag tänker. fast världen blir nog lyckligare av mina åsikter. HAhaha

2008-03-29 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0