Sju!

INatt var juh sex så inatt får det bli sju!Jävla omständigt för mig det här med inatt och inatt, jag jobbar inatt, dvs nu och jag jobbade inatt, dvs inatt som va.

Måste komma på hur man ska säga det där. Meningslösa saker ehh aa men sånt där funderar jag på när jag har för mycket tid över och det har jag ganska ofta nu för tiden!
Fast jag är fortfarande ganska inne på det här med sex, jag tror att han den snuskiga har smittat mig med konstant fix ide om sex. Helt idiotiskt.
Som tur är, så är jag tjej och min hjärna kan fortfarande tänka klart och logiskt, fast den mest rullar upp massa porrscener där inne!

Men jag går vidare. Min fru då som sagt var på dejt idag, hade skickat mess om hur nervös hon va när jag vaknade förut, typ 3 timmar efter att hon skickat men ändå =P Jag skickade tillbaka och hon svarade snabbt som satan, så levde gjorde hon ju iallafall!
Hon verkade ha det ganska bra för ltie senare ringde hon och undrade om jag(!?!) levde , absolut att jag gjorde, jag hade bara inte hört att hon skickat, jag var alldelles för exalterat just då, jag hade fullt upp med att dregla över alla mina hockeyspelare!!

När hon ringde så visade de sig att hon oxå tittade på hockeyn, det måste alltså vara en bra karl hon hittat sig nu! Skönt det, jag hade inte orkat med någon tragisk varelse till att hålla reda på i mitt liv! Så nu tycker jag att den där filmkvällen som Hanna tyckte vi skulle ha på lördag, ändras till en annan dag och att vi tar en tur till Frölundaborg och kollar lite hockey och dricker lite öl istället!!

Jag ska minsann jobba på det!!Fast iofs vill jag juh se filmen med va, men får jag välja så är valet givet, oavsett vad ni lockar med. Tyvärr, jag är så lättsåld på hockey så det börjar bli pinsamt!Hockey är som det bästa förspelet någonsin, till allt, förspel till mat, förspel till öl, förspel till sex ( japp det kommer alltid komma med sex i min blogg nu för tiden)!!

Så jag tänkte juh att om jag nu ändå ska dejta i helgen, då måste jag juh ändå ha lite förspel ;-) så då kan vi faktiskt kolla lite hockey och frugans ragg skulle juh tydligen dit, och jaa jag vill se denna varelsen för att intyga min hjärna om att han inte är den jag tror ( ni förstår på fredag, eller iaf tjejligan.)
Men men, det är långt kvar till helgen än och FRÖLUNDA vann, hallå dom vann och gjorde deras 2 bästa perioder under hela säsongen ( period 3 räknas inte, den va inte lika bra.)
Matchen hade juh allt, snygga mål, snygga spelare =P, bra fart och lite hetta! Kunde inte bli mycket bättre, men när Michael Holmqvist drog till Rickard Wallin från båset blev jag allt lite besviken, så där gör inte mina pojkar. Speciellt inte min blivande vad heter det när man gifter sig med hans bror? Mansbror? Svåger? Inte så noga, inte än iaf, jag får väl se till att träffa karl innan jag bestämmer bröllop kanske! HAHA! ( JAa jag bjur på att det det blir en blondinkommentar här för jag har hjärnstillestånd.)

Näe jag känner mig patetiskt nu, jag kan inte gifta mig för pengar, inte ens med en frölundait. Tror jag inte, men jag kan juh hävda att det är för karlns skull! Ska fundera vidare på det men det hade vart fint att vara en sån där hockeyfru.
Har ni någonsin sett fotbollsfruar som gick på femman för jätte längesedan så fattar ni vad jag menar. Man glider runt, dricker champagne och ser allmänt söt ut hela tiden! I think I can do that lixom! Lite små porrig ska man vara och jaa det är juh jag och inte så lite heller,
ni vet vad dom säger om rödhåriga, vi är heta i sängen!! ;-)
Så sant som det en gång är sagt om jag får säga det själv *flinar*I morgon ( i morgon är alltid efter att jag har vaknat, så det vill säga ungefär efter klockan 15 idag) så blir det hockey igen, fast idag i Alingsås då, det är inte lika skoj som Frölunda eller Borås för den delen som oxå spelar i morgon, kanske skulle åka dit istället, men näe Alingsås it is, jag är lat!!


Sen blir det hem till sängen igen. Det kommer bli sååå skönt, jag älskar verkligen min säng ibland, just nu vette faan men det beror inte på sängen i sig utan på alla förbannade byggubbar som envisas med att köra grävskopa utanför mitt sovrumsfönster.
Jag ska slå dom på truten allihopa om jag får tid, störa mig i min skönhetssömn juh, jag fattar inte varför dom inte kan gräva på nätterna när man ändå är vaken. Jag ska klaga, starta protest mot hela det svenska samhället för dess idiotiska dygnsrytm. MER aktivitet på nätterna både i och utanför sängen!!

Kul att blogg.se hade server jobb inatt när jag hade tid att blogga, men jag lägger väl upp den nu istället!


Kommentarer
Postat av: Jessica F

emma... du vill inte bli hockeyfru.. tro mig.. de må verka glassigt.. men har man fått en en svag inblick i hur de livet ser ut, så önskar man inte ens sin värsta fiende de :P iaf inte i NHL världen!

2008-03-12 @ 18:43:52
URL: http://persikan.blogspot.com/
Postat av: Jessika!!

Jag tycker de e bra att du bloggar så massa din sexfixerade typ... !!! Längtar tills fredag, massa skumma saker du ska förklara då! hehe!

2008-03-12 @ 18:48:34
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, bravo Frölunda! Inte dåligt att göra 2 (!!) mål på 36 sekunder...Eller vad det var ;-)

2008-03-12 @ 18:55:39
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Emma

Hmm enligt min mening borde det va perfekt att va hockey fru i nhl. Mannen i fråga är inte hemma överdrivet ofta så man kan syssla med lite vad som helst =) Hade passat mig fint!
Jag tror inte att det är glassigt precis, men en upplevelse borde det allt va =P

2008-03-12 @ 21:57:09
URL: http://wft.blogg.se
Postat av: Camilla

Mer sex åt folket!!!
Eller iaf mer sex till min fru... Hon verkar behöva sej ett redigt skjut ;)

Prata med 23ggr19 så löser sej nog ekvationen :p

2008-03-12 @ 22:24:59
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0