Sightseeing!


Torsdag; Tog tåget till Vårgårda, gick till mammas jobb och plockade upp henne och så ddrog vi till Skövde på en jobbmässa. Trevligt!!

Vidare därifrån hem till Kusinen, hennes familj och mostern å hennes man  i Stenstorp och fick räkmacka och grejjer, det va ingen skit!!

Hem på kvällen, raka vägen till pappa som låg i soffan och kollade hockey, och mina pojkar förlorade. Jävla skit!

Åkte hem, fixade lite och konstaterade att jag skulle få sällskap över natten, trevligt!

Hämade upp mannen och gled hem, mitt  inatten. Tjötade massa mindre intressanta saker och ja sen blev det lite snuskigt, men bara lite och det är inget som ska beskrivas här inte! =P

Ingen sömn här inte, upp och iväg till Gbg kvart i 5 på morgonen! Snabbt hem igen, kröp i säng och somnade efter lååååångt tid Fick sova hela 2 timmar innan de var dags att gå upp. Iväg till stan hämtade biljetter till Takida 17 april på trädgårn. Ohh jag längtar!!

Iväg till långred på puppiecoffee! Det var trevligt, dom råkar juh inte alls vara äckligt söta dom där små djuren!
Jessikas pappa bjöd på kaffe och Jessika bjöd på sina köpta muffins, gött!!

Sen blev det en snabb promenad innan det bar av hemåt igen. Försökte sova en liten stund till innan frugan skulle släpa ut mig på äventyr till Gbg, andra gången den dagen!!

Tåg dit och mötte upp hennes ragg, trevlig pojk =P
In på nått ställe vid Gothia, massa folk, mest gamlingar i kavaj. Haha!
Vidare till park lane och jaaa vi kan återigen konstatera att jag har inget att hämta i Gbg, bland skabbiga brats lixom, yäck, thats not me. Men snäll som jag är så stod jag minsann ut för Camillas skull (även om jag hellre hade gått hem till stan bara för att komma bort.) Men ja som sagt jag satt snällt där och drack, hittade nån liten militär som jag tog med mig ut. Vilken bra gränd jag hittade för diverse snuskiga äventyr mitt i natten!! Vill ni ha vägbeskrivning så säg till, den va grym! Eller så var det jag som va grym =P
Vi hade det riktigt skoj där en stund iaf, oh dirty, just the way i like it!!

Tänk vad lite alkohol kan göra med mig *skrattar*

Dumpade honom så fort vi kom innnanför dörren och tyckte det var dags att åka hem. Försökte skynda på turturduvorna i soffan men en fru i höga klackar är allt annat än snabb!

Behöver jag skriva att jag missade tåget? HAha Dom andra skickade jag med en buss så jag luffsade runt där i byn ett tag, hittade Sacha och han tyckte vi skulle gå på bögklubb, haha, vi gick aldrig in. Så Jag bestämde mig iaf för att luffsa till stationen, där hittade jag eller näee han hittade mig. Han var säkert 45, svart pratade bara engelska för han kom från Schweiz. Shit asså, mitt i natten, men jag var juh som tur va full så jag pratade på där med honom, sen vaknade min Taxi hem, helt grymt. Fick åka lyx volvo hem, v70 r nånting? kanske..  rejält snygg var den iaf och gick sjukt bra. Sån vill jag oxå ha. =)

Hem och i säng och där tillbringades nästan hela dagen, klockan var juh typ 6 innan jag kom hem och i säng så!
vaknade vid 5 tiden, upp och iväg till pappa, köpte pizza på väägen, det var inte äckligt iaf. =)
Kollade hockeyn och mina pojkar vann, jag blev rejält glad så nu åker jag till Karlstad i morgon förmiddag för att kolla både måndags och tisdags matchen!!
Det kommer bli grymt! Fick byta och trixa som faen med jobb men det gick, måste bara försöka förklara det för min chef en dag oxå. HAha, det ordnar sig!!


Ska fixa lite saker som ska med och grejjer, sen Lerum i eftermiddag för att kolla hockey, det blir najs!

Men nu har jag inte tid mer, kommer förhoppningsvis hem igen på tisdag natt om inget oväntat händer!
Ha det gött så länge!!
Å saknar ni mig va, så lär jag finnas, precis snor full på mobilen både måndag och tisdag!!


                                                    This is love!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Emma, min Emma.
VILL ju alltid att du delar med dej av dina snuskiga tankar! ;-)

Räjva i Karlstad åt mej med! ;-)
C ya!

2008-03-16 @ 21:28:49
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Emma

Fast tankar är en sak, händelser en annan! Allt får ni inte veta, ni får ha egna snuskiga händelser =P

2008-03-16 @ 21:50:19
URL: http://wft.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Din galning... snuska omkring i gränder o parta loss i Karlstad med alla värmlänningar med sin underbara dialekt! =)

2008-03-16 @ 22:15:00
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snuskiga fru!!!
You like ut dirty! ;)

2008-03-18 @ 10:42:38
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Emma

Längtar efter uppdatering, så fort du kommer hem efter dom spännande dagarna i soliga Karlstad ;-)

2008-03-19 @ 08:49:51
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Hanna

Men va mycke snusk!

2008-03-21 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0