Shopping!



Igår hade jag och Camilla en rejäl flum dag. Det var trevligt. Man kan fundera på hus frisk man är när man frivilligt väljer att gå upp 8 en lediig dag för att äta frukost i stan och sedan shoppa.
Fast det var myigt, klockan 9 var vi på plats på gårdscafeet och åt räckmacka. Smaskigt värre.

Sen skulle vi juh passa på att kolla in nya storken huset. Klockan 5 i 10 var det kö utanför, sjukt. Vi valde att inte stå i kö utan att börja i andra ändan av stan.

In på cassels där jag hittade en långärmad tröja och 2 t-shirtar, vilka fynd, 164 kronor för alla tre =)
Vidare in på Jc där jag minsann hittade ett par jeans oxå, a 150 kronor. Kalas bra för mig!!

Sen fikade vi hos min lilla papps, kaffe och bulle och vidare mot Maxi och storhandlade lite. Vi kan allt om vi vill.
Köpte käk och hem och fixade, potatisgratäng och fläskfile, hur gott är inte det då?

Sen blev de en sväng till Björboholm oxå där köpt jag en skjorta. Jag som inte tycker om skjortor men den var fin så nu får jag väl se till att använda den.

Körde hem Camilla och ramlade in i duschen, helt sjukt trött var jag, skulle kolla kvalserien tänkte jag som började 19, Mora-Brynäs, såg ungefär 4 minuter i början sen sov jag gott vill jag lova.
Vaknade när det var 1½ minut kvar och fick se Mora kvittera med 7 sekunder kvar av matchen så jag såg minsann det viktigaste =)

Sen slängde jag mig i säng och somnade om ganska snabbt så nu vaknade jag 2 minuter över 6. Skönt eller inte men, ska se om jag kan hitta en tvättid å få tvättat lite nu när jag ändå är uppe.

Så kan jag sova middag med gott samvete sen, kan jag iofs göra ändå för jag ska jobba inatt men ändå =P

Får väl sätta lite fart nu då så det händer nått!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Shit vad du shoppar! Jag ska in till stan o kolla läget i Storkenhuset idag faktiskt... =)

2008-03-28 @ 07:50:55
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för trevlig gårdag hjärtat ;)

2008-03-28 @ 10:43:19
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Emma

Trevligt ni verkar ha haft, du å frugan! Men det är ju som vanligt då ;-)
Ni turturduvor!

2008-03-28 @ 17:52:08
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0