SEX SEX SEX SEX

Hela mitt liiiiiv kretsar kring sex och ishockey!

Sex mest för att alla är så jävla sexskadade, inte jag personligen då ;-) utan alla andra runt mig.
Som min fru, hon är hajj på det där med sex, eller kanske inte, jag vet juh inte om jag skulle tacka nej till sex för att sitta hemma och måla naglarna va men =P HAhahaha

men hon ska på dejt i morrn och jag är så nervös =) Hehe, jag har nämnligen gjort en fasansfull upptäckt med hennes nya dejt som hon själv hade missat. vad är inget för alla öron eller ögon kanske man säger, jag ska berätta på valpfikan, i promisse =)

Jag funderar oxå på att gå på dejt nnu i veckan, när är en bra fråga bara och med vem är en ännu bättre fråga =)
Visst har jag alternativ men vem väljer man? HAha, jag får nog helt enkelt vänta och se vem av karlarna som först fattar att jag är ledig i helgen och har tid för dom!!
Annars får jag fråga frun, vi kanske skulle köra på dubbeldejt va, fast då ska jag nog luska reda på lite mer om hennes........ =)  Man måste juh se till så dom passar ihop, fast det är nog inga problem. Handlar det om sex så passar dom säkert ihop. Fast först måste vi se hur det går för henne i morrn, det kanske inte blir någon mer dejt!!

Hm mer då, Borås är vidare till playoff 2 mot kvalserien, asgött =)
Frölunda börjar kvartsfinalen mot Färjestad i morrn, mer asgött =)
Alingsås förlorade mot Fotskäl, hmm mindre asgött, men så dåliga som dom va så =)

jag jobbar inatt och i natt eller nu och senare idag, inatt och i morrn natt? eller idag och idag? jag vet inte hur man säger men idag är det iaf.. Onsdag kväll blir det ishallen, alingsås VC sannarp, det blir spännande!!

torsdag blir det sightseeing med mamma till Skövde ( ehh aa vi ska ragga för att få sex ) eller så ska vi gå på mässa för jobbet och hälsa på moster och kusin =) eller nått åt det håller!! hockey på kvällen, givetvis, tyvärr fick min snuskiga vän inte med mig på nån resa ( HA ha ha ha ) han lider nog nu!! om inte annat lär han göra det när han sitter där alldelles ensam ;-) haha, im bad!! ojojoj!!! Haha!!

Fredag är inte klart men det lutar väl åt nått som innehåller alkohol ( en SEXa eller flera ) frun borde va inräknad och sen får vi se vad alla andra tänker och har för sig. Jag tror på dejt nån dag där iaf. hockey på lördag med så klart, så det är inte otänkbart att det blir kalas för mig då heller =) HAha


En grymme helg helt enkelt med massa sprit och snusk!! We sure like that one!!

Känner mig som en porrskadad 80åring nu. HA, tragiskt. Men asså så här blir det juh när man lever singel liv för länge, kanin jäveln är lixom så otymplig.. HAHA eller så är det bara för att jag vet att sex är det enda intressanta samtalsämnet jag vet och just nu har jag ett samtal med mig själv.
Jag tycker jag är grym på det, man blir det när man är ensam =)

Emma säger: DUee Emma, hur är det nu med du vet det manliga könsorganet?
Emma säger: vad menar du nu Emma?
Emma säger: Men asså jag fick en fråga i lördags av en inte sååå gammal tjej som undrade om asså. hur ska jag förklara det här då!
Emma säger: Men va faan släng ur dig det bara!!
Emma säger: jaaa jag skaa fast det är ltie svårtformulerat!
Emma säger: Bring it on girl!!!
Emma säger: Men asså hon undrade om en killes sperma kommer ur samma hål som pisset!?! För hon tänkte att tejjer har juh lixom två hål,(***** hur hon nu tänkte där, det övergick mitt förstånd lite*****) men hon hade inte sett 2 hål på killens kuk lixom!
Emma säger: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vad faan va de för brud då`, det är väl rätt simpelt svar på det!
Emma säger: aa det sa jag oxå, givet lixom! Men men hon bara undrade!!
Emma säger: Men nue vet hon väl svaret för du upplyste väl henne?
Emma säger: jaa men givet, nu är hon en välupplyst brud hon med!
Emma säger: vilken jävla tur, vi har nog med dumma brudar i det här landet!

Det tragiska med min historia är att den är sann. Helt sann!!
En stackars liten 90:a fick tag i mig i lördags och frågade. Jag trodde jag skulle dö av skratt, jag menar jag har aldrig sett människan förr.. HAha!!
Men men uppenbarligen har jag tänkt på det sen dess!


***** Asså jaa det är kanske 2 hål, ett pisshål och ett hål, men inte faan ska man räkna de översta som ett hål? Eller jag hängde inte med i hennes logik faktiskt, eller asså det är juh ingen risk att vi tjejjer sprutar sperma ut nått av hålen och knappast inget annat heller. En fontanorgasm borde juh komma från slidan enligt min mening men hon kanske hade upplevt nånting som jag inte vet nått om. Men för mig är "hålet" där uppe bara ett ställe där man sätter ett piercing smycke. Men vad vet jag?

Jag är trots allt inte så upplyst om det här med sex som jag låtsas *asgarvar*

Näee nu får jag ta mig faan sluta, jag känner mig som min snuskiga vän nu, han som måste sluta prata med mig mitt i meningar för att "han" står i givakt när jag säger fel ord lixom! Han känner sig som 15 och konstant kåt, hehe (näee jag utnyttjar inte alls den situationen.) Men jag är nog snart likadan!

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Haha jag gillar sånna här bloggar.. personer som inte är rädda för att skriva om sex !

2008-03-11 @ 03:10:48
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Emma, din snuskhummer! =) Sexexperternas expert. Inte funderat på att öppna en rådgivningslinje? Enligt Bella skulle jag o Emma L nog behöva ringa dit! HAHAHAHA!

2008-03-11 @ 10:08:24
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Jessika: tala för dej själv!

Å Emma: Keep on going! Du är grym ;-)
Ser framemot valpfikan för att se vad som står på med C:s dejt! ;-)

2008-03-11 @ 13:02:10
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Emma: Enligt mig behöver inte jag heller ringa dit men jag tror nog Bella trots allt tycker vi borde slå en sinka! Hehe!

2008-03-11 @ 14:06:11
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja jag tycker nästan d jess...
o emma du e en sexgalning eller nåt sånt..hahaha.. :)
hade så kul på valpfikan..om ni nu kan d utan kära mej..=)

2008-03-11 @ 20:48:31
URL: http://issabellas.blogg.se
Postat av: Camilla

Hahaha!!!
Åhh!!! Jag är kär i dej min porrskadade fru!!
Och "dejten" gick kanon! ;)
Det gör alla mina dejter! Haha!

Puss!

2008-03-11 @ 23:38:04
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: WFT

Men givetvis borde jag starta sexrådgivningslinje =)
Jag lovar att besvara alla frågor, fast inte via
telefon, de har jag inte tid med, men jag kan svara här!!
Jessika och Emma, ni har för lite sex! Är man i en
relation ska man ha sex minst 2 gånger i veckan ( eller vad va det Bella sa?)

2008-03-12 @ 00:15:12
Postat av: Jessika!!

Hehe!! Vi har avancerat lite på detta stället. Men de är nog tillfälligt. Kanske är bättre jag ber Timmy prata med dig? De e nog mest han som lider av de hela!! HAHAHA!

2008-03-12 @ 08:51:52
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Send him to me lixom så ska jag leka psykologkurator med grabben!
Vi vill juh inte att han ska lida =)

2008-03-12 @ 17:54:04
URL: http://wft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0