Sanering!!

Hm idag har jag fanimej vart duktig. eller är duktig. städat hela min stackars smutsiga lägenhet, tvättat alla mina smmutsiga kläder, handlat mat till min tomma kyl och skickat ungefär 47 sms, än så länge =)

Snacka om att inte ha nått liv ibland, men so what? är man sjuk så är man =)

Nu ska jag iaf snar förbereda maten med, ordning på mig för jag har minsann bjudit mamma å pappa på middag ikväll. Ibland är jag bra snäll!!

men hallå ser ni vilka egenskaper jag har?
Duktig och snäll, det är inte dåligt om jag får säga det själv!!

Skit samma, maten ska iaf bli tacopaj och till efterrätt blir det päronhalvor med after eight och vispad grädde. Så där lagom avancerat som jag gillar =) haha


Hahahaha jag har en sån sjuk vän va.. Jag ska inte nämna några namn, men faaan vad jag skrattade åt honom förut när han berättade att han fick ta jobbilen och åka iväg in i skogen för att uträtta vissa manliga behov. HAhaha det tyckte jag var skoj!! Speciellt eftersom jag råkade vara en av dom bidragande orsakerna =)

Finns juh inget roligare än att reta upp en karl till bristningsgränsen va. HAha och ibland är det juh inte ens nån direkt sport.. hehe =)

Näee nu måste jag nog sätta lite fart så jag får gjort nån mer nytta i dag =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Va duktig o snäll du e som bjuder dina föräldrar på mat..inte dåligt d..o speciellt eftersom du e lite sjuk...hoppas du blir bättre snart i alla fall!!hörs..

2008-03-07 @ 19:56:39
URL: http://issabellas.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Min första tanke var att karln hade åkt ut och lagt en kabel i skogen. Men det är ju inte bara ett manligt behov, och jag hoppas inte du är en bidragande orsak till kabelläggning.... HAHA!

2008-03-07 @ 19:58:08
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Mej

HAha Fyyyy på sig Jessika.. det var ett enbart manligt behov, så det hade inget med kablar att göra =P

2008-03-07 @ 21:40:12
Postat av: Camilla

HAn drog en runk!!!! ;)
Hahahaha!!! I love you wiff!

2008-03-08 @ 10:54:15
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0