regn regn regn

nu tycker jag det har regnat klart. skit tråkigt juh, jag vill ha sol så man blir glad och får lite energi.

Snorig till tusen är jag idag med, jag fattar inte vad som händer, igår var det juh nästan helt bra. tjock i halsen å allt det där med. värdelöst..

igår var jag iaf på kalas hos min morbror... fick smörgåstårta, det är faan inte äckligt alltså!!
sen glassbåtar till kaffet, de var oväntat, men de va riktigt gott, så där lagom,.

min middag i fedags gick förresten kalas bra.. jag kan allt om jag vill.. hockeyn gick min väg den med, Borås vann, det ni, idag spelar dom igen fast jag missar det för jag ska jhu kolla alingsås... sightseeing på gång strax alltså. ska strax åka...

men iaf sen igår så åkte jag till mamma å pappa, kollade frölunda.. skulle åka till min moster på kalas nummer två men jag orkade inte,kände mig inte så himla fräsch igår heller egentligen,  så jag fastnade i deras soffa, asgött..

sen tyckte jag att det var tråkigt efter att kollat på Foppa oxå så jag hittade en öl eller några och hamnade hos min kusins pojkvän med alla fjortisar... det var en upplevelse.. haha.. tro det eller ej va men det var allt skoj, vi satt där å drack å tjötade lite så där lagom.

sen gick jag hem och det regnade på mig, jävla regn. som tur är hade jag en snäll vän som pratade med mig hela vägen och sen lite till ;-)

Skynda mig nu!!




GRATTIS HANNA MIN SKRUTTE PÅ DIN DAG! I LOVE YOU !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt som fan med regn juu! =(

2008-03-09 @ 20:21:59
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Camilla

Jävla regn!
Härliga booze!

2008-03-10 @ 14:54:25
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0