Jävla sjuk!

Jag är jävla sjuk och det suger. Förkyld och feber, hur skoj är det på en skala då?
Hela kroppen känns som en enorm värkande köttbulle!!

Vågra vägra vara sjuk!!! Började i söndags med ont i halsen sen kom febern så jag låg hela måndagen. Tisdagen var jag bra igen och gick och jobbade och onsdagen var jag sjuk igen, å det håller i sig. Bara att vara hemma ger mig en kronisk känsla av ångest!! Det måste hända något, men jag orkar inte vara med om att nått ska hända ändå!
Diskade lite förut, det tog all enregi, så nu får jag sitta här och slöa tills jag orkar resa mig igen!!


Sov typ halva dagen igår, det var ganska skönt, sover nog i snitt 16 timmar per dygn just nu ochg det är skönt. Fast inte inatt inte. Då var jag misann vaken med mina demoner som sällskap. Det är nästan jobbigast med att vara sjuk, att alla sånna där jävlar dyker upp och stör mig. Jävla stil!!

Kollade iaf Borås-Almtuna igår kväll, tack tv4sport för att ni roade mig lite. Väldigt viktigt match för Borås som vann och nu är klara för playoff 1 =) Grattis =)
Det kunde man inte tro när säsongen började, att Borås som nykomlinhgar i allsvenskan skulle placera sig som 7:e bästa lag och få kvala den långa vägen till kvalspel till elitserien!!
Tror iofs inte dom klarar sig mer, men det är juh en jäkla prestation ändå =)


Ikväll är det Frölunda-Färjestad, näst sista matchen innan slutspelat drar igång. Gäller att vinna nu för att få en så bra placering som möjligt.. Hur det går lär väl visa sig om några timmar!!

I morgon har jag tvättid, fast om jag orkar engagera mig i den vet jag inte än, jag hoppas det för det skulle verkligen behövas innan monstret som bor i min tvättkorg sliter sönder alla kläder i ren desperation för att inte drunkna!!
Men det är så tråkigt att tvätta. Läste iofs att Jessika börjat bli grym på det nu så jag får väl ringa henne och be om hjälp om det inte går så bra!!

Sen är det fredag dessutom, en lugn sån. Blir nog soffan med täcket och lite godis som sällskap. Det känns lagom avancerat för min del nu.
På lördag, hmm det är något jag ska göra på lördag men jag minns inte vad, misstänker att min mamma vet vad så hon får berätta det för mig sen, för jag tror att det kan va kalas, men jag är inte säker.

På söndag fyller iallafall min morbror 55 år, han den gamla gubben, så det borde vara kalas på lördag..

Mitt älskade lilla Hanna troll fyller också år på söndag, hela 22 år gammal blir hon, skönt då kan vi äntligen bojkotta 18-års gränsen på tallhyddan och hotellet =) GRATTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIS i förskott min lilla hjåtta =)

Sen blir det en sväng till Fotskäl, vart faan det nu ligger,  på eftermiddagen, måste juh kolla nu när Alingsås spelar sina sista matcher i år! Efter det lär det bli sängen, ska trots allt jobba måndag tisdag har jag tänkt. för nu vill inte jag vara sjuk mer, det är tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackarn då! Krya på dej!!

2008-03-06 @ 19:17:46
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Camilla

Meeeh!! Alla människor vet väl vart metropolen Fotskäl ligger?! Typ vid Örby/Kinna ;)
Love dej min tjej!

2008-03-06 @ 19:30:26
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Usch, febran är inte kul! Krya på dig... Å nog för att jag börjar bli proffs på att tvätta men jag tillräckligt med min egna tvätt... ;-)

2008-03-06 @ 19:34:13
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tackar man tackar :D

2008-03-21 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0