Hemma från värmlands skogar igen!



Så vart man hemma igen, ganska tråkigt faktiskt, speciellt med tanke på att jag jobbar men det är väl sånt man får leva med!

Men iallfall i måndags, Emma vaknar 04.00, hur gött var det då? inte alls men jag kunde inte somna om. Lika bra att gå upp. Då inser jag att det är snö, en hel helvetes massa snö, inte direkt vad jag hade räknat med. Jag trodde mer klockan var närmare 6 eftersom det var ljust ute och därför jag vaknade.'

Fixade lite, fördrev tiden och hade mig. Hem till pappa som körde mig till tåget mot Gbg.
Mötte upp folket och drog iväg mot Karlstad. När vi närmade oss Skara öppnade jag första ölen. Så typ runt 14 tiden alltså, åhh såå gött!!

Kom fram till Karlstad och hittade vandrarhemmet, fixade in grejjerna och drog till arenan. Mer sprit där och redan då var man juh lite små full eller salongsberusad. Kollade hockeyn och söp i pauserna. Ojoj jäkla drag vill jag lova. Synd att Frölunda loosade bara men men jag var ganska glad ändå.

Efter matchen skulle vi ju in till stan dååå serni hittade mannen en polisbil, eller en piket och tiggde skjuts och självklart körde dom oss, så himla snälla. Jag är grymt imponerad, studsade iaf in i piketen och drog mot stan!
Så nu har jag hånglat i en piketbuss, nästan haft sex, det var inte långt borta =P Haha så jävla skoj va. Jag och 2 objekt hade lite skoj där bak, men det behöver vi inte gå in närmare på!

Kom in till byn och hittade en krog, drack en bärs å sen traskade vidare till ett annat ställe där vi söp vidare med en massa folk, färjestadsfans å grejjer. Väldigt trevliga människor om jag får säga det själv!

Hem igen eller ja till vandrarhemmet vid 4 kanske och efterfest. Riktigt röj på dom där folken.
Mer snusk äventyr, behöver jag tillägga att jag delade rum med 3 killar? HAha!!
Sen vem som gjorde vad eller inte tänker jag lämna till er fantasi! Kan bara säga, var inte så jävla snuskiga!

Massa skoj saker hände iaf, DU ÄR SÅ STYGG. HAhahahahahaha så jävla bästa kommentaren va. Klockren. dessutom finns den inspelad. hehe!!

Ett tips, vill man ha lugn och ro delar man inte rum med porrskadade pojkar iaf, det är en sak som är säker.

- Vad gör du?
- Inget!
- du filmar inte va?
- va? vem? jag? skulle jag? Näee det är klart jag inte gör!
- bra!

- så där ja, det var 5 minuter till!!
- eh va?
- jaa nu är det 15 minuter med.Hahahahahahaha

Ja säger bara shit vilken natt.
'
Fick sova lite iaf, typ 3 timmar, 9 bankade det på dörren, upp å hoppa änna rummet ska va tomt klockan 10. Oh det var inte alls jobbigt. Haha!

Ner på stan hittade en restaurang, käkade fruskot och drack första ölen, 11.00. Sköönt. Sen satt vi kvar där och drack, vi hade juh ändå ingenstans att gå. Det blev lite smått dyrt. Haha.
Kollade en sjukt bra hockeymatch på pubens storbildstv dessutom. Färjestad-Frölunda =)
Repris. Hmm Alla var där på matchen, ingen hade sett den! =P
Tänk vad lite alkohol kan göra med minnet!

Tillbaks till vandrarhemmet, drack mer grogg ( ehh aa jag har druckit grogg både måndag-tisdag och kan ändå stå upp idag och mår hur bra som helst. ) in i bussen och mot arenan återigen. In i baren.  =)

Kollade matchen och drack, kollade matchen och drack. Så höll det på, återigen förlust, men What Fuck The lixom, tacka domaren för den vinsten färjestad.

in i bussen och hemåt, mer grogg, mer öl, mer musik, mer fest änna!
i alingsås 01.00, min bästaste bästa Hanna kom och hämtade oss, tack såå jäääääättemycket hjärtat, det var guld värt, hade inte orkat gå!!

Till statoil och köpte makaroner och ketchup å köttbullar. Gött, haha middagen serverades 01.50. De ni!
Till sängen vid 03 nånting och sen sooooova ( eh yeah right, ni tror det va? ) somnade iaf så småningom och vaknade halv 2 idag. Så skönt, hur pigg som helst.

Duschade och sen iväg till Gbg, Anton fick köra, jag tror inte jag hade fixat det då, promillehalten låg inte på noll, den saken är juh säker. Ner snabbt och sen hem igen, eller ja vi fick stanna på hemvägen på Oves i Sävedalen, det var prsiet för att Anton skulle köra, halv special. Såå gött! Jag älskar mat, åhh jag tror jag skulle kunna leva på det tilloch med =)

Sen hem och fikade med Jessica och Anders en snabbis sen var jag jhu tvungen att slänga mig i soffan en stund och kolla in mig på reprisen. Jag var HEEEET.. Hahaha, snorfull men det gick juh bra det med. Jag gjorde inte bort mig när kameran såg på iaf! Hehe!

Å nu sitter jag här på jobbet, har gjort en massa nytta och kände mig tvungen att berätta lite om hur jag ahde det så ni inte undrar om jag blev kvar där uppe! Men jag är hemma, helt fit for fight och har haft sanslöst kul. Sånna här äventyr kan man bara inte beskriva, dom måste upplevas! =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stygga Flicka!
Glad att du kom hem hel igen! ;)
Tur du har dina Goa Gubbar som kan plocka med dej på äventyr!

2008-03-20 @ 09:06:24
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Din blogg är nästan som en sexnovell! HAHA! Me like! =) Låter som du haft jävligt kul iaf! Snart dags att ses igen tycker jag...

2008-03-20 @ 09:56:12
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh vad jag har saknat ditt bloggande!
Låter som att du har haft "fullt upp" i de värmländska skogarna iallafall ;-)

2008-03-20 @ 11:00:15
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: emma

Camill, Emma kan själv med =P

Jessika, mitt liv är en sexnovell =P

Emma, det var hårt =P

2008-03-20 @ 23:38:09
Postat av: Hanna

Herregud kvinna! Å dej hade ja in i min bil :p
Men najs verkar de vart iaf. Tur att du inte e lika torr som jag ;)

2008-03-21 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0