Gött Frölunda änna!



Så mina pojkar skötte sig igår kväll, helt otroligt!!  Jag älskar när dom spelar så där bra och vinner, sjunde och avgörande match på lördag i Karlstad helt enkelt och jag ska stanna hemma.
Det är faktiskt påskafton och mamma ska bjuda på påskmat.
Nog för att jag lever för min hockey va, men utan mat lär jag inte leva så länge till så valet var inte så svårt. Det är ju så sjukt gott med prinskorv, köttbullar, ägg, omelette och allt det där andra som man blir serverad!

Så alltså stannar jag hos mammsen och pappsen och käkar och kollar på när man karlar vinner på tv, min hals är ändå inte frisk än så jag kan inte skrika ändå, kraxar juh mest just nu så den behöver vila!

Däremot tänker jag ta mig till Gbg på kvällen för att fira segern =P
Det blir säkerligen helt grymt bra så känner ni att ni inte har så mycket att göra på lördag natt vid 4-5 så kan ni juh hämta mig i Gbg =)


Jobbat inatt nu med, ordning på mig. Håller på med semesterscheman, och hur faan det kom sig att jag hamnade med det är en bra fråga, räkna är inte min starka sida, inte sånt här tänkande överhuvudtaget, jag får bara inte ihop det så frågan är om någon här får semester i år! Skulle inte tro det när jag är inblandad!!


Slutar iaf om 3 timmar, ska bli skönt, komma hem sova lite, typ till halv 4. Upp å käka och ner till ishallen där Alingsås gästas av Fotskäl i säsongens/kvalets sista match. Vinst idag och spelet i division 2 är säkrat, förlust kan betyda spel i division 2 men troligast spel i 3:an. Spännande så här på långfredagen!

Apropå långfredagen är det juh chickenrejs idag eller vad sjutton det nu heter, skulle juh nästan kunna tänka mig att skita i att sova för att se om någon är så satans dum så dom sätter sig 6 mil på en moped idag =)
Har iaf svårt att tro att någon gör det!



Nä men jag har väl egentligen inget vettigt att skriva så här på morgonkvisten så jag låter bli!
Men ännu en meningslös blogg är iallafall tillverkad!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HockeyFreak!
Men jag måste motvilligt erkänna att till å med jag tyckte det var spännande att kolla hockey hos Richard igår... Det tar emot att säga det, men så är sanningen ;)

Puss!

2008-03-21 @ 18:03:47
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha.. de va ju änna du som sa att du kunde ta hand om sommarschemana :p Å du gullegris, de fanns faktiskt massa tokar som gav sej ut på chickenrace i stormen :s Puss

2008-03-21 @ 21:16:09
Postat av: jeppe dängrot

mm men hade inte era funktionärer i ladan fuskat så hade det blivit sudden å då hade ni åkt på pisk. men men imorn så får ni gå på semester. vi ses på båten:P FORZA FÄRJESTAD

2008-03-21 @ 21:42:46
Postat av: Jessika!!

Man behöver inte kolla hockey, räcker att läsa din blogg! =)

2008-03-22 @ 10:15:46
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Emma

Mehh HEJA HEJA HEJA VF!!!!!

Å Hanna, såg du dom menar du?
Iofs såg jag några när jag åkte från jobbet men jag trodde dom skulle vända =)

2008-03-22 @ 15:27:52
URL: http://wft.blogg.se
Postat av: Emma

Haha! Min karl ställde allt upp i Chickenracet! Men kom dock bara några 100 meter innan moppen dog. HAHA!
Dessutom hade dom faktiskt förkortat rutten pga vädret!

2008-03-23 @ 21:27:33
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0