At home again!

Jao jag överlevde min resa, jag tyckt iofs mammsen skulle svänga förbi karlstad, det sket sig!
Men PISS FRÖLUNDA förlorade ändå, jävla karljävlar!

Tänk att man ska behöva lära som spela hockey, gahh dom är proffs va faaan..
Orkar inte ens med dom just nu!

Egentligen har jag inte tid att sitta här nu heller, jag ska ägna mig åt min nya hobby, han väntar =P
Stressar mig gör han med, inte lätt det här inte.

Men jaa det var najs att träffa släkten lite.. Längesedan nu. Dom hälsar nog till alla!

I morrn är det fredag, puppycoffee... I will like that =)
Risk finns att det fattas en valp efteråt, men den skyldiga är Emma L, alltid!!

Sen verkar det bli en liten ny roadtrip efter långared alltså, GBG verkar vänta på mig, iaf om min fru får som hon vill. Vi får väl se på den saken. betalar hon resa å inträde så kan jag stå för sällskapet och min egen sprit =) MUha!!

Dags att sätta fart innan hobbyn begår självmord eller nått =P

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

see ya at the puppycoffe! HAHA!

2008-03-14 @ 07:24:22
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh!! Jag ska supa dej under bordet ikväll tror jag! ;)

2008-03-14 @ 16:25:00
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Emma

Puppycoffeet var trevligt! Din blogg likaså ;-)
Åtta valpar var kvar när jag åkte, man får ju faktiskt inte ta dom från mamman förrän om 2 veckor. ;-)

Trevlig helg!

2008-03-14 @ 18:37:27
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0