Alltid ny natt

och nya tankar, lilla Emma. Jag bara inte orkar göra om dom till ord. Dom är så många så jag skulle aldrig få sluta skriva om jag började skriva allt!!
Och tro det eller ej men jag har minsann viktigare saker för mig än att sitta här och skriva meningslösa ord som ändå inte intresserar folk, för alla får ändå alltid veta vad jag gör..

Jag brukar juh iaf berätta vad jag gör både live och här, och det är juh det andra som jag gör som ni ändå aldrig får veta som spelar roll =)


Idag var det juh iaf fika med tjejligan, ehh Emma orkade inte upp, hehe hårt med dessa nattliga äventyr ;-)
 Sen kändes de inte så jäkla skoj att sätta sig 6 pers och 2 ungar på diva mitt i värsta lunchrusningen. Nästa gång kräver jag bättre planering, om jag vill prata högt och ljudligt vilket jag gärna gör tycker inte jag att vi ska sitta mitt i Alingsås, för då har alla hört vad jag har att säga och FUCK them, dom har inte med mina ord att göra!!!

Ja ja skit samma. Mucklade lite hemma när jag väl begahat mig upp, sen tog jag mig ut för att handla men shit, orka knö med varenda jävla svensson som kom från jobbet med griniga hungriga ungar och sura karlar och kärringar lixom, Jag åkte till mamma å pappa istället.. Så jag och mammsen tog en promenix och tittade in till mormor på vägen!

Tillbaka igen skulle vi grejja mat men jag hann inte äta så jag stal lite rester ur kylen å sen bar det av hemmåt, packade jobbväskan och sen drog jag å min hockeykompis Lennart (han är grym, han åker alltid med) till Lerum och kollade Lerum-Lysekil, Lerum vann =) Wihoo det betyder att dom får kvala till disvison 2 och har jag tur får dom möta Alingsås, å då blir det derby, shit i like that =)

Skynda hem och iväg till jobbet.. Kom bara lite sent men jag har snälla arbetskamrater så det gjorde inget =)

å nu sitter jag här igen. Tjejen sover så skönt så och jag kollar girls of the play boy mansion, hatar verkligen det programmet, det är pinsamt för mänskligheten. Fattar inte hur dom kan med att ställa upp och spela så satans blåsta. Fast iofs dom tillhör juh mina blonda vänners klubb, men ändå. Snacka om att göra allt för att tjäna pengar  fast att dom lever med en av världens rikaste gubbjävlar.. helt otroligt.


Nu verkar det förresten som att det inte blir något Thailand fören 2010. jag ska nog snarae ta mig till NY i januari nästa år för att glassa runt där och kolla NHL. Henke har juh fått kalasfint sällskap nu så nu måste jag nästan passa på, men men det ska jag allt tänka på lite mer.

Nu ska jag faktiskt jobba, enbart för att jag kan =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror du är avis på bejbsen i playboy mansion ;-)

2008-03-01 @ 11:27:16
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se
Postat av: Jessika!!

Playboy mansion e skitbra! Älskar att hata dom!! ;-)

2008-03-01 @ 15:23:48
URL: http://jezzzzzika.blogg.se/
Postat av: Moiii!!

Avis? För att? Jag tycker bara det är tragiskt att dom måste spela så jävla dumma. Jag är lätt snyggare än dom ändå utan att va så jävla korkad! Dom skulle juh locka lika många tittare om dom va sig själva oxå, inte så där fejk dumma som dom är! du vill att jag ska va avis för att du är en av dom, pucko =P

2008-03-02 @ 00:05:54
Postat av: Emma

Tack Emma för ännu massa tankar ;-)

2008-03-02 @ 12:18:43
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se
Postat av: Bella

jaa du...håller me dej när d gäller playboy mansion programmet...pinsamt värre ju..haha!! :)
Se till nu att komma till nästa fika me oss girlies..såå jobbigt e d inte..=)

2008-03-04 @ 18:42:57
URL: http://issabellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0