Potatisfestivalen is the shiet.

Jag orkar inte skriva en massa meningslöst drabbel idag. Det får bli lite pics =)


Ett besök på Lidl innan förfesten resulterade i världens asgarv när killen i kassan skämdes så han höll på att dö när jag fick för mig att köpa tyska kondomer. Värsta party tricket för övrigt =)


Förfesten har börjat. Sanna, Camilla, Moi


Monica, Hanna och Jessika


Timmy, Hanna, Anonyma folket =P å Pierre


Camilla, Pierre och jag (kolla in Camillas avundsjuka blick =P )


Jeppe som hittat hem från Stockholm


Patrik hade fixat håret med en liten touch av rosa =)


Frun å jag då


Jeppe å Pierre spelar fotboll


mer fotbolll


Jag å monica posar!


Jessika, Timmy å Hanna


Generös som jag är så delade jag å min nya kompis flr kvällen på min bärs!


Sen kom småpojkarna Max å Emil


Hm??


Massa folk vart vi!


Sen blev det lite kärlek =P


Folk!!


Gustav var glad =)


Mer folk å fest!


Ehh skeptisk till öl?


Sen kom juh min Joel!


Jeppe, Pierre, Sanna och Patrik var lyckliga!


Emil, Christoffer och nån mer =)


Johanna och Hennes chef!


mer förfest!


Mer kärlek =)


Klassisk Emma pose =P


Wiho =)


mer kärlek!!


Här leker vi efter=)


Jessika och Camila flinar upp sig!


Hanna med Johannas chef ( emma lider av minnesförlust så hon har inget namn)


GLADA =)


Fest å mys!


Jessika gav Jeppe smisk ( undrar vad han gjort)


Kärleksparet igen då! Dom satt änna ihop =)


Gustav och Joel hade nått hemligt på gång!


Jag hittade Monica igen, hon var bra på att hålla sig undan kameran!


Mia och Coffe


Sannas Love gav henne en öl i öltältet =P


Joel och jag hittade Jill och Aria


Sen hittade vi Monicas Hans och hans jobbarkompis (om inte jag minns fel)


Fruarna!!


More loooove =)


Hanna ( i fin form) med Monkan, som iaf va nyktrare =P HAha


Gustav och Pierre lite småglada iaf =)


Bildbevis på att feströkning visst sker ibland!


Wihoo party party =)


jag å Joel!



Sen kom Anton och Thess å 2 vänner till dom.

Sen gick vi hem!. HAhahahahahahaha
typ iaf =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAhahahaa!!! Åhh!! Vilka underbara kort!!

Tänk att både min fru å min Doodie fick kärlek på förfesten!! ;)

2008-06-15 @ 16:14:56
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: dängrot

ser ju ut som jag hade riktigt roligt. har dessvärre tappat bort mammas blå mugg:( å hamnade ju på nått vänster i kungsbacka när jag försökte hitta hem. fattar inte varför jag alltid tappar bort mig. jaja nästa gång så får ni pallra er över till kungälv så ni får gå på riktigt kalas // jeppe über alles

2008-06-15 @ 16:29:49
Postat av: Karate siggan

Fan vilka najs bilder :P Bra jobbat Emma! Å Jeppe ja har hittat din mugg.

2008-06-15 @ 17:36:31
Postat av: Emma

MASSA BILDER! Me like!

Tack för hjälpen med min "borttappade" mobil igår! Fattar inte hur den hamnat i syrrans väska..TOKIGT! =)



Hoppas ölen smakade ;-)

2008-06-15 @ 21:03:05
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Grymma bilder ju!! Bilder säger mer än ord! ;-)

2008-06-15 @ 21:37:24
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Haha..lyckat verkar det ha varit i alla fall!!!=)kul me en massa bilder ju även om d ej va mycke text men siit samma!!!:)

2008-06-17 @ 11:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0