Oooops!


Jag har visst glömt uppdatera mitt liv ser jag. Men det är så när man är hårt arbetande och fruktansvärt populär kvinna i dagens samhälle.

I fredags kom jag hem seeeent från jobbet som för övrigt var i Borås av alla ställen och det resulterade i att jag minsann var tvungen att springa in på Hm:s fyndbutik en snabbis när jag ändå var där och dom precis öppnade när jag skulle åka hem. Jag skulle fynda jävlar i mig tänkte jag, resultatet?
Mjo då jag hittade mig allt en svart klänning, perfekt för den kostade bara 79:90 eller nått sånt. När jag kom till kassan och skulle betala kostade den bara 40:00 kronor, how come tyckte jag lixom, mjo ser ni då var det halva priset på alla klännigar i hela affären, AWSOME utbrast jag (ehh eller inte) menjag betalade min klänning, nöjd med mitt fynd skulle jag åka hem, trött som en gris så kaffe behövdes och jag skulle in på tappen mitt emot men det var jävlar i mig inte det lä´ttaste (eller så var det lätt men min hjärna kopplade inte efter ett dygns vakenhet) så till slut hade jag åkte runt runt runt, så då körde jag in åt fel håll, huuuuuuuuuuur långt som helst var det, men det kom ingen så det gjorde nog inget. Å va faan lite enkelriktat har väl ingen dött av att köra emot.

Mannen som tankade mc:n kollade skumt på mig när jag sen klev ur bilen och dessutom råkade snubbla till och nästan ramla ut, (kjolen fastnade lixom) men det såg juh inte han. Jag skrattade bara och vinglade glatt in med min knarkarpupiller (tacka solljuset för det) och fick efter mycket om och men mitt kaffe.

Å sen bla bla bla bla bla bla bla massa bla bla bla innan jag väl kom hem till mamma å pappa och fick lite mat, just då ansgåg jag mig itne behöva sova alls för koffeinet hade gjort susen. men jag behöver väl kanske inte nämna att jag 45 minuter senare sov som en gris i pappas säng =)

muffeldag lixom, vaknade iaf 3 timmar senare och studsade upp och fick kaffe och sen grillade jag minsann, jag kan om jag vill, gött var det. slöade mig i värmen på mammas å pappas altan med dom fram till 22.30 när jag återigen kände sängen ville ha mig. Hem å snarkade några timmar för att vakna tidigt på lördag och inse att det var varmt.

Skööööööönt =) Mindre skönt att jag lovat min mamma att baka kakor till Antons student och lördagen var min enda lediga dag att baka på så den tillbringades minsann i köket =) Svettigt värre. Men bra blev det till slut.

På kvällen vankades kalas för fasters sambo som fyllde 55. God pastasallad och marängtårta, sjukt gott. =P
Sen fastnade jag där och drack grogg med min släkt. Lite lagom onykter fick jag för mig att ta mig hem och duscha och sedan besöka äckel Tallhyddan. Hem kom jag, det var inte så långt juh, bara typ 30 meter =) I duschen kom jag oxå, men sen tog det stopp, min dator behövde mig visst och där slutade min kväll, typ framåt halv 5 på morgonen!!

Söndagen kom jag iaf upp i någorlunda tid och hem till familjen och slöade mig på gräsmattan ett par timmar, sen besök hos mormor och sex blev det pizza, gött gött gött jue =)

I måndags tog jag sovmorgon, sen blev det jobb och nu är det jobb igen, så allt är som vanligt.

Men min största önskan just nu är att min balkong vore lagd åt andra hållet (inte att han skulle vara bög nu alltså) utan att han skulle ligga på andra sidan huset för just nu när solen skiner på dagarna och det är varmt så är det rätt trevlig utsikt däråt. Mest för att det ränner runt 25-30åriga snickade med fina bara överkroppar på taket på huset på andra sidan =)

Så mycket spana blir det ;-)

I morrn är det onsdag igen ja och jag ska lämna kakorna och tallrikar åt mamma till Antons student. Ska bli sååå skoj på torsdag, jag får juh lixom gratis sprit. =) Å min liiiiilla lillebror ska bli vuxen, spännande värre, hoppas det blir fint väder då med, iofs säger dom att det ska de å då blir det nog det.

Fredag är det nationaldag och hm jao nått ska man nog lyckas hitta på då med. å sen får jag förhoppningsvis ledigt på lördag natt och isåfall börjar 2 veckors semester om 8 timmar, det känns bra =)
Fatta vad jag ska slappa och bara njuta. Så då blir det landet för hela slanten hoppas jag, för idag blev det klart, att det fortsätter vara mitt =) Eller mitt å mitt men mammas iaf, så nästan mitt och det känns sjukt jävla bra!!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Najs med en uppdatering äntligen!! =) Trodde du svikit som alla andra på bloggfronten! ;-)

2008-06-04 @ 07:27:16
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

HIhi!!!

Busfru!!

2008-06-04 @ 23:47:33
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du är rolig du! =)

BRA BLOGG SOM VANLIGT!

2008-06-05 @ 10:46:40
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0