Helgen är slut


och jag liksaså. Haha eller inte, men skoj har det minsann vart!

Började i torsdagas när stora lillebror tog studenten, Grattis =)   Så här snygg var han då =)

Anton och Hampus skulle åka traktorflak  

Självklartskulle juh Terese vara med för hon tog juh oxå studenten  Åsså den obligatoriska "segerkyssen"   

Klassen fick oxå vara med på lite kort    

Sen åkte dom runt runt runt och jag fastnade nere i Nolhaga med Joel och Hans bror Jens. Trevligt för sen kom pappa för att hämta Anton och Hampus och jag fick åka med hem =)

Väl hemma började den riktiga festen =)         

Det var väl i stora drag torsdagen iaf!


För sen blev det fredag och jag hamnade i Sollebrunn med Hanna. Party party =)

    

På landet dansar dom på bordet va, det slutar så här. .
Vi drällde iaf runt där på Parkliden och yrade, jag kände ingen men jag klarade mig hemskt bra ändå. Trevligt folk där på landet =)
Sen skulle vi gå hem och givetvis tog jag kort på utsikten då.  Spännande va?

  Vi fick juh änna försöka shaka lite på landesbygden för att dra igång festen änna för det var kallt och mörkt =)
   Sen var fredagen slut när vi hade ätit. Fick skjuts hem till byn och sen var det lördag när man vaknade.
Då var det beslutsångest för var tvi skulle ta vägen på kvällen, alternativ hade vi lixom. Lerumsdagarna, Vara och Björn Rosenström, Gbg eller nått annat. Men det slutade med  Lerum, fast dom bilderna har jag inte fått in i datan än så dom får väl få en egen blogg sen med söndagens bravader med Hanna (hon kidnappade mig hela dagen) Men men mer om det senare kanske. Nu ska jag nog kolla läget i stan =)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

partyemma helt enkelt!! =)

2008-06-09 @ 16:31:07
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Haha.. Precis som jessika säger :P PARTY

2008-06-09 @ 19:32:57
Postat av: Jessika!!

Min karl får inte hänga me på party. han får hänga me sina mates! ;-)

2008-06-09 @ 21:14:51
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Du förresten.. Hur kunde ja hinna springa fram å tillbaka framför å bakom er på vägen å ta kort?

2008-06-09 @ 23:25:24
Postat av: Camilla

Haha!!! Åhh! Jag vågar inte tänka på hur bilderna kan bli nu på fredag :p

2008-06-10 @ 09:13:26
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0