fucking fotbolls em


Jahopp ikväll har jag hört ryktas om att Sverige ska förlora mot ryssland och åka ut hela em. Det är ett sånt där inside information jag fått. så då tänkte jag att jag kan vara snäll och se den matchen för sen behöver vi juh inte dras med den där skiten mer. =)
Så jag ska gå mot alla mina principer ikväll och se fotboll, dessutom i en sjukt snygg hatt/mössa/hårnät? ja fan vet vad det är, jag har fått den av Jessika iaf. Hur ska detta sluta?

Det vet jag redan, Jag ska bara vara med för att jag får dricka vin med min kusin och hennes vänner och givetvis två av mina vänner dessutom. Bella och Camilla, lixom. Vi lär röja.
Vi har inhandlat diverse meningslösa attiraljer till våran fjåååååååårtisfest ikväll =) Tyfft serni =)

Nu har jag iaf duschat och lagat middag, stuvade makaroner, tonfisk och ketchup. Jag är en sååån gourmetkock va.
Men njäee det var inte såå gott ändå, tyvärr. Det lät gott iaf =) å gick å äta så.

Men nu blir det fixa ansiktet lite grann, lite smink har juh ingen dött av!
Sen får jag väl ut och cykla, känns inte såå inspirerande för det verkar bli regn, men det orndar sig =)

Have a nace evening, det ska jag =)

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Den peruken går inte av för hackor!!

2008-06-18 @ 19:21:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Haha.. ha de så jätte roligt nu ikväll så sitter ja väl här i min ensamhet :/ elle ja lite sällskap har ja allt förresten :P ses imorgon bitti, misstänker att de e ja som kör när ni nu e ute å röjjer! puss puss älskar dej

2008-06-18 @ 22:50:04
Postat av: Camilla

Du var grymmehet i peruken!

Jag lovar att bildbevis dyker upp i min kommande blogg mitt älskade lilla köttstycke! ;-p

2008-06-19 @ 16:11:19
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0