Får man gnälla lite idag eller

det kan ni fethajja att man får.
Men jag vet inte om jag orkar. Seg som faan just nu men det går över snart för jag är faktiskt på jobbet och är duktig.
Skulle vart ledig men bytte natt lite snabbt. Har iaf inte haft världens roligaste arbete fram tills nyss.
Men men jobbar man så gör man. så enkelt är det.
Skulle kunna gnälla på sjukvården i Alingsås kommun men jag orkar inte. Meningslöst dessutom.

Så istället kan jagh berätta nått annat.. som hmm.. fördelen är juh då att jag blir ledig på torsdag och kan åka till landet redan då. det känns skönt. nackdelen med det är att jag får lön på fredag, så jag får lösa de där med räkningarna på nått jävla vänster först. för bredband har dom minsann inte på landet.
jag borde kanske ordna ett mobilt för sånna tillfällen. men njee vi får se, det orndar sig.
jag kan juh ordna dom i morgon.

hoppas det blir så fint väder nu som de var idag med, lite varmare och mindre blåsigt bara så är jag nöjd sen.
jag ska trots allt vara ledig och då kan man väl få lite sol. =)

ska ta med kamerna till landet så jag kan ta lite kort. har hört inside information från mamma och pappa att mina två små vänner djuren, alltså katterna har lite ångest för att vara på landet igen och inte riktigt vet vart dom ska ta vägen. det ska vi dokumentera. =)
Kul att se va? HAhaha inte alls, men vad då da, det kanske blir lite fyllekort på bönderna med. =P

rednex ska minsann spela på lördag, det ni. haha... hur bra är dom då... ungefär som melodikrysset som oxå ska vara där. haha, shit vilket öde.

snart blir det hem och sova iaf, skall bli skönt,. sömnen senaste dygnet kan juh nämnligen diskuteras. förtsår inte att det ska vara så överskattat att sova. det är rätt skönt faktiskt juh. =P
ibland om inte annat..

jahopp, jag har stopp i hjärnan, jag kanske hade behövt lite morfin eller dropp eller nått förut så den hade funkat. eller en kall öl hade vart fint, iofs går det likabra med kall cola så jag får väl ta det så blir det ordning på knoppen igen.

en cigg och en kopp kaffe med sen är jag redo för diverse äventyr som kan tänkas ske inatt. typ att grannkatterna leker som idioter som vanligt =P eller att sopbilen kommer klockan 05.30 och tidningen 10 minuter senare.. DAHHHHHHHH yrkesskada att veta sånt. HAhaha... Men jag vet när tidningen kommer hemma med, dom är mycket tidigare där så redan vid 04.20 kommer dom om ni vill veta. =)
så nu kan ni lurpassa på mitt tidningsbud =)


jag borde nog skaffa mig en hobby, det kan inte vara hälsosamt att sitta i fönstret och spana på tidningsbudet.
förut hade jag lite mer att göra, då bodde juh mina knarkande grannar jämte, då hände det alltid grejjer, kom inte folk som skulle köpa droger så kom polisen. Action varje natt.. Jag saknar dom nästan ;-) iaf ibland när livet är för tråkigt.

har funderat lite grann på det här med könsbyte oxå apropå nått ingenting.. om jag byter kön och ändå gillar killar, är jag då bög eller heterosexuell?
egentligen är jag ju faktiskt tjej som gillar killar, fast jag har införskaffat mig en penis. men har man en penis och tänder på en annan person med penis så borde man ju vara bög. Det där är klurigt.

Eller om jag inte byter kön men ändå klär ut mig till kille och tänder på killar. vad är jag då?
okej att man är trans va fan det fattar juh jag med. men asså, ändå.

inte för jag vet varför jag skulle klä ut mig till kille och stöta på killar, det är nog lättare att ragga som tjej, ett par tuttar i ansiktet på grabbarna så är dom nere för räkning sen, no problemos =)
det känns lite svårare att ragga med en strumpa instoppad i byxorna faktiskt, lite svårt att gå fram till alla kilalr man vill ragga på och trycka sig mot deras ben för att dom ska känna den hårda snabeln jue.. kasnke skulle testa med en mr rabbit isåfall, han är juh hård och ganska likvärdig ett manligt könsorgan. Så där läskligt rosa och lite halvådrig lixom.

Sen har jag funderat mycket på vad jag ställe till med på hotellet i onsdags. eller inte jag gjorde inget egetnligen men jag blev uppraggad av en tjej som hånglade upp mig på dansgolvet för att hon skulle impa på sitt ragg, som för övrigt visade sig vara en av mina fylleragg, eller fylle kks heter det kanske. Så jao vi hånglade lite lätt där och sen fick han ligga, tror jag iaf.. Skoj var det, han trodde nog inte vi skulle göra det =)
Frugan hade minsann skoj åt det och sen på vägen hem så tyckte jag att :

Camilla jag tror vi två passar bra ihop, vandrar natten vidare, dansar nakna i en vattenspridare.. Jaoo ni fatta va?
Jag hittade juh värsta vattenspridarna på kyrkogården som jagtyckte vi skulle duscha nakna i, det har ingen annan gjort iaf men jag behver inte säga att hon inte nappade på iden va?

Det är kallt, kläckte hon ur sig, mjo visst faan var det inte varmt men ändå, hur skoj hade inte det vart, sen hade vi vart hemsökta av alla döingar resten av livet =)

Nu skall jag sluta upp och fundera iaf. Jag tror det är dags för det där kaffet och ciggen!


Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Haha! Vilken blogg! Vet inte vad jag ska skriva ens... Jag tycker iaf inte du ska ragga omkring med varken strumpa eller mr rabbit i byxorna! ;-)

2008-06-25 @ 07:45:50
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Bella

Men herregud vad du tänker mycket o på så konstiga saker när du jobbar..herregud vad har det stället gjort med dej egentligen??haha =)

tror du nog ska skippa att gå runt o ragga på killar med en socka innanför byxorna o mr rabbit...inte bra det...

2008-06-25 @ 17:33:16
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åhh!! Mitt underbara köttastycke!!!

Jag LOVAR att vi ska dansa nakna i vattenspridaren på kyrkogården innan denna sommaren är över!!!

Hahaha!!!



I Loooove you!

2008-06-26 @ 15:36:45
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha.. Detta va bra Emma. Jävligt bra!

Men ja e lite ledsen över att sitta här å läsa din blogg å förstå att du förmodligen har åkt ifrån mej ;( utan att säga adjöö....

2008-06-26 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0