Måndag igen då


Helgen försvann fanimej lika fort som den kom. och jag snorade mest bort den. I fredags tog jag sovmorgon efter jobbet och vaknade vid fyra tiden, upp och fixade lite, käkade lite, sen blev det mest tv och slappa innan jag somnade gott igen.

Vaknade 05.00 i lördags efter att jag vaknat massa gånger innan, sista gången vaknade jag dock av att någon vrålade nej i mitt öra, sjukt och vakna upp och inse att det var jag själv. Undrar vad jag drömde, jag har ingen aning alls faktiskt.
Käkade iaf frukost för somna om verkade överskattat, fördrev lite tid men halv 8 tröttnade jag och åkte och köpta frallor till mammsen och pappsen men när jag väl kom dit 10 i 8 så sov dom juh fortfarande och ville minsann inte gå upp, så jag fick koka kaffe och äta frukost nummer två själv..
Men efter en halv timme kom mamma tassandes och pappa kom sen oxå, fixade lite och grejjade och packade ihop oss och åkte till stugan, jag var chaufför, dom hade juh druckit kvällen innan lixom så =P

Väl framme där blev det kaffe igen med Åke och Gunilla som redan var där och varmt var det minsann, men det var skönt som fan. Dagen gick hur fort som helst och klockan 22.03 sov jag redan som en liten gris, trots att jag sovit middag 2 timmar innan på dagen. Tänk vad en liten förkylning kan göra med en. Dumt.

Söndagen förvsann minsann lika snabbt den och vi åkte hem och sen var det dags att sova igen, skumt det där.
Så idag vaknade jag 11 och hela dagen idag mde har bara försvunnit, jag förstår inte hur det går till.
Kom iaf till jobbet, men innan dess hade jag och Hanna kaffemöte hemma hos mor och far. trevligt var det, vi jagade getingar och sluddrade om allt möjligt. Sen var Hanna trevlig nog och åkte med mig till jobbet och fördrev lite tid med mig, sen kom hon på att hon måste hem och sova.
Då höll Sandra mig sällskap en stund till och sen somnade hon med. Men hon var iaf grym och fixade  så jag fick ledigt i morgon och det ska bli sjukt najs.

Så i morgon eller jao när jag vaknar klockan 14 typ så kommer Hanna och ska hjälpa mig att akut städa ( jaa jag har tvingat henne ) för sen kommer Fredrik och då får det juh vara lite ordning, så sjukt tacksam för mitt skräprum som jag kan slänga in all skit i asså.
sen ska vi dricka öl och bada, oh shit, första doppet i år och jag tror faktiskt inte jag badade en enda gång förra året heller. Jag har blivit en badkruka, jag som alltid badade jämt förr. Huha, undrar om det har med åldern att göra. HAha!

Sen efter badet, ehm jao om det nu blir något sådant så blir det till att dricka mer öl på min balkong. Jag ska visa båda Hanna och Fredrik dom där skumma små djuren som kommer i skymningen. Hoppas någon av dom vet vad det är för några.

Jag glömde visst nämna att Hanna tvingade på mig en bikini i hennes size, en sån där snygg trekants bikini som jag inte kan ha, Camilla, du vet väl hur en sån ser ut på mig?
Men jao den fick jag iaf testat här på jobbet, det var inte jätte snyggt faktiskt om jag får säga det själv. Haha, men men, Hannas kommentar om att det såg ut som silikonbröst gjorde juh iaf dagen, speciellt när Zandrah som står på andra våningen undrar om jag verkligen inte gjort silikon. Haha, tänk er vilken syn. Jag har iofs kort på det, men det får bli i morgon för det får jag inte in nu =/

Glömde visst nämna att ni inte ska parkera er bil bakom en viss silvergrå volvo 855:a, inte om ni vill ha er bil hel iaf =P

Nu har jag vart duktig och jobbat, städat och hängt tvätt och grejjat wihoo och det är bara lite grann var att göra, så jag ska fixa det med nu så jag är klar sen, duktiga jag =)

Måste hinna med bolaget en sväng i morgon med oxå, för mina öl är slut. Mitt vin är slut, min sprit är slut, min kyl är tom med andra ord. Igen. den svälter nog snart.  Synd om den!

På onsdag blir det visst hotellet med, håååårt liv nu, skönt att man är ledig tills nästa vecka sen iaf så man hinner vila upp sig. Dock så träffade jag Timmy idag som berättade att Jessika inte får gå ut och ´leka med oss på onsdag så vi får klara oss själva, men det ska nog gå bra, det är jhu ändå vi i partyeliten som är kvar. :-)

Måste komma på nån bra mat att äta innan oxå, något gott typ mat från Musses kanske. Ska nog ha telefonkonferens med dom andra om det i morgon =P SÅ blir det himla bra.

Bella hade ringt förut men jag glömde juh ringa upp för någon annan ringde å störde mig och jag vet inte om hon uppskattar ett samtal från mig så här mitt i natten så jag låter nog bli ett par timmar till iaf =)

Min fru har semester men henne har jag inte sett till på nån vecka, iofs började hon semestern idag så jag lär väl hinna med att se henne oxå! trevligt ska det bli! Jag tar för givet att hon ska med på onsdag iaf, vare sig hon vill eller inte, fast iofs om jag får som jag vill så skiter vi i hotellet och gör något annat =P HAhahaha

Näe jag ska vara duktig nu!

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

Shit vilken blogg!! Vill se bikinibilder ju! =)



Fan, Timmy har inte sagt att jag har utegångsförbud... Hemska karln...

2008-07-29 @ 07:06:31
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

HAha!!!

Njaaa...trekantsbikini kanske inte riktigt är din grej... tror inte dom är gjord för stora boobies!

Håll du dej till tantbikinisarna ist ;)

Nuuu har jag min första semesterdag! Självklart ska vi ses! Och bada! Med eller utan trekanstbikini :p

Puss!

2008-07-29 @ 14:58:18
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

trrrrr... skit ner dej kvinna :P

2008-08-04 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0