Söndag natt!!


mmm nu var det minsann redan lördag igen, vart tar tiden vägen jag förstår inte?
Jag hinner inte ritkigt med, tiden går för fort men ändå så långsamt, var finns logiken i det?

Måste iaf ha en bild på min och Hannas inbjudan på fest till Hans, så sjukt snyggt kort va, jag är lite imponerad att han har tagit sig tid och fixat så vackert åt oss =)
Nu blev bilden iaf bak och fram på av någon anledning men ni ser juh ändå tanken med det hela!




Jag är sjukt nöjd och nu önskar jag bara att mannen på bilden vore en blinddate som dyker upp på den där festen, sen när han dessutom avslöjar att han spelar hockey och tjänar feta pengar så är jag såld. Då ska jag minsann motgå alla mina principer och gifta mig med karln!
För jag misstänker att han spelar hockey för han har ett supsensoar på sig på bilden och det vet jag inte om brandmän har, får fråga en brandman en dag, annars kan juh mina drömmar slå in!! ;-)

Hanna var allt lite imponerad hon med och flinade glatt när hon gjorde en liten snabb entre här igår  och meddelade att vi minsann ska ut och resa. Hjälp mig någon, jag behöver den där rika mannen nu, helst idag.

Ikväll skall vi iaf resa ändå till Trollhättan, det är jhu fallens dagar och vi tänkte kolla in festen lite, iofs så åker jag nästan bara för att Takida spelar på rix fm festival där ikväll =P
Näee inte bara men delvis, det kan väl vara skoj att kolla på det där fallet, jag har aldrig vart där och gjort det innan så=)


Sen på måndag vankas det måndagsklubben har jag hört, det kommer minsann bli bra. Iofs ska jag jobba på tisdag dag men det får väl gå bra ändå, jag får väl göra ett nytt försök på det där med vattnet, det har trots allt regnat väldigt mycket det sista så om jag dricker vatten en gång borde det inte kunna bli vattenbrist, men man vet aldrig. Måste kolla upp det noga faktiskt. Undrar bara var!


Jag är inte lika off idag iallafall som tur är för jag har köpt godis och mat som jag tycker om. Skönt det, ibland undrar jag hur jag är funtad när jag köper saker jag inte en gillar. Varför gör jag så?
Iofs skulle jag bara köpa saker jag gillar skulle jag sluta som en sådan där 200kilos klump jag med och det vet jag inte om jag vill, fast Fredrik sa att det blir mer rumpa att ta på när man är så stor, så det kanske inte är så illa ändå då. =)
Orkar inte fundera på det ändå!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej hej...hur gick d för er på er lilla tur till trollhättan igår??kul eller?=)

2008-07-20 @ 18:44:07
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahahaah!! Vilket underbart vackert kort!

Det där hade han säkert planerat å fixat ända sen Winnerbäck!

Söta dom är!



Puss

2008-07-21 @ 11:00:01
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Ja, joina oss i 200kilos klubben!!

2008-07-21 @ 12:11:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0