Lars Winnerbäck


Väntar på mig, jag ska strax åka till den stora staden och kolla in honom lite..
Camilla ska köra, jag är lite rädd efter att ha pratat med hennes mamma förut, hon blev nog mer nervös än jag. Haha, inget illa menat Camilla, men du och bilkörning går inte alltid så smärtfritt. Tur vi ska åka min pärla, den odödliga =)
Hoppas jag iaf =)

Monica och Hans ska med, det blir skoj, vi ska ha förfest i bilen och jag har packat ner massa kassar som man kan spy i om någon nu får för sig att göra det. Hahaha =)

Grym som jag är så fixade jag en dejt där nere med lite snabbt och lätt, treeeevligt =)
Så om jag inte vaknar hemma i morgon, så är jag nog hos Camilla. Hahahaha =P

Vart i Vedum under natten med, hårt liv jag har, ränna runt på det här viset..  Trevlig att träffa mammsen och pappsen och stora Monica och Lars. Trevlig värre tillochmed =)

Pussade lite på min djur med, min lilla knubbis har slagits med en grävling tror dom, hon har ont i tassen nu juh, jävlar djurjävel som går på min bebis ju. Men hon är mycket bättre idag som tur var. Å mitt andra lilla troll, mest vimsade runt och käkade möss. Yack =)

Egentöigen borde jag fixa det sista nu, fär jag ska åka om en kvart, men jag hinner nog, jag brukar aldrig vara sen faktiskt. Måste leta upp lite grejjer, typ en tröj, min jacka och ett par skor. Regnjackan får minsann följa med tror jag, annars kmmer det regna på mig och det tycker jag inte om. iofs regnar det nog på mig ändå om det regnar, men jag blir kanske inte lika blöt om jag har en bra jacka.

Monica sa dessutom att man ska ha fötterna i platspåsar men njäe det vet jag inte om jag vill. Haha =)

men näee dags att gå. Puss å Hej Emma jag älskar mig =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Emma jag älskar också dej! :)

2008-07-13 @ 14:11:39
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0