Jordgubbens dag i Vara


Ajjamen, där har jag minsann vart i helgen. Trevligt, som vanligt kan man inte åka dit utan att träffa på folk man känner.
Standard att träffa är frugan och hennes familj, i år vart det iofs bara hon och pappsen men ändå.
Sen lite mer kändisar ifrån byn.

Åkte iaf till Vedum i torsdags kväll, sköönt att komma dit och slappa.. På fredagen kom Anton och Therese upp med, trevligt. Vi grillade på kvällen, drack lite öl å softade.

Lördagen bar det av till Vara då och kollade läget. Gick runt och tittade och köpte ingenting.. Bra =)

Tillbaka till Vedum och fikade lite sen kom Eva, Johan, Patte ratte och Andreas upp, så det blev mer öl, mer grillning och massa massa massa tjöt.
Väldans mysigt. Sovmorgon på söndagen sen, skönt värre. å sne åkte dom andra hem igen och kvar var bara jag å mamma å pappa och katterna. Dom små fega =P

Sen på måndagen åkte jag oxå hem, eller till Jessika på fika, mysigt.. Sen hem och fixade mat, sov middag å sen jobb. skoj skoj... å nu är det jobb igen.. Himlans bra!!

I morgon ska jag väl sova lite, hälsa på mormor, fixa mat, försöka ta ut hojen en sväng kanske. Det ska juh bli fint. Äntligen juh!!
Sen torsdag jobb igen, mysigt värre.

Jobbade med Monica igår till idag och som vanligt hamnade vi på sex. Förstår inte varför det blir så jämt.
Men vi pratade om varför killar tänder på att se två tjejer ha sex med äcklas av bara tanken på att se två killar ha sex.
Vad är skillnaden?
Vi hittade fan ingen skillnad.. Som tjej ur den synpunkten då så måste jag juh säga att vid tex trekanter vilket är vanligast så vill killen alltid eller i 98% av fallen ha med en extra tjej. Men varför?
För mig som tjej är det juh roligare med två killar så klart. Varför tänker dom inte så?
Jag kanske itne vill ha sex med en tjej för att tillfredsställa deras egon ju.

Är killar så rädda för att bli klassade som bögar, eller varför ska det vara två tjejer?
Egentligen borde juh då en fyrkant vara bäst ur allas syndpunkt. Två tjejer, två killar, bättre kan det juh inte bli. Alla blir nöjda och glada men det är jjuh inte lika vanligt. Varför inte då?

För isåfall kan både tjejerna ha varsin kille men ändå göra killarna extra nöjda genom att pilla på varandra och egentligen borde killarna göra tjejerna nöjda genom att pilla på varandra dom med. Inte för jag tror att det lär hända, för då blir dom bögar. Men tjejerna då, blir dom flator då?

Eller blir dom alla bisexuella?
Iofs tror jag att alla människor är bisexuella på ett eller annat vis juh, folk vet bara inte om det än.
Kanske inte bisexuella så att dom skulle bli kära i en person av samma kön, utan mer bara kan tända på någon av samma kön. För visst finns det snygga tjejer? =P
Precis som det finns snygga killar. Det där är något killar börjat lära sig att säga så det artar sig, så om så där 1000 år kanske folk inser att alla är mer eller minder bisexuella.'

Mycket är det att tänka på med det här jordiska asså.

Kommentarer
Postat av: Jessika!!

du har nog så rätt, vi har alla en liten bisexuell jävel inom oss!! =)

2008-07-02 @ 07:12:24
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Hanna

Haha.. du har då konstiga idéer :P Men det tåls att tänka på såklart!

2008-07-02 @ 20:53:39
Postat av: Camilla

Jag håller faktiskt med Jessika!

I alla bor en bisexuell jävel!

2008-07-04 @ 11:02:56
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0