Jobb, jobb och jobb


Typ så är det i mitt liv just nu.. Inte riktgt kanske men lite så. I torsdags jobbade jag hela dagen 7-22, shit minsann det var hårt som faan, jag som aldrig går upp innan 9 annars. Haha, men det gick allt bra.
Hanna kom juh för att jobba med mig och vi har efteråt fått beskrviningen av den stackars Lisa som jobbade med oss att vi var som två ekorrar på exstacy.. Schysst av dig duee, skulle du jobba hos oss mer eller? HAha

Iaf, vi var iväg på massa äventyr med tjejen då, efter första stoppet, skulle jag lägga ner en halv liters cola i väskan, det gjorde jag oxå, men jag inser ganska snart att jag glömt sätta på korken. Hahaha, iofs var det inte skoj då för i just det facket på väskan låg min telefon och en massa andra grejjer.
fick iaf rett upp det ganska bra och min telefon verkar ha överlevt även den pärsen, konstigt, den är nog odödlig. =)

Vi traskade vidare och träffade mamma och mormor utanför Ica, trevligt värre faktiskt.. =)
Sen hem och käkade. Sen lekte vi klipp och klistra medans tjejen sov middag.
Hann var såååå duktig, hon gjorde en jättefin askburk av pappersbitar, tyvärr har den dött av regnet för vi inte hae något att lacka den med =/
Medans hon terapi arbetade på burken löste jag korsord, jag kunde massa massa massa svåra saker typ som
Jättesmart på fyra bokstäver, svaret? Givetvis Emma =)

Sen skulle vi äta kvällsmat, då fasnade det en räka i Hannas räksosttub och klen som hon är kunde hon inte få loss den fast hon tryckte som faan, så jag fick den stora äran.
Jag behöver inte nämna att det slutade lika illa som med colan va?
Jag tryckte som faan på tuben och då sprack den jäveln, i botten, sen var det mjukost i hela köket och Hanna och Lisa skrattade så dom grät. Det var ganska skoj =)

Sen gick vi hem och drack öl. Vi blev lite lullliga där och efter mycket om och men fickjag iaf cyklat hem och pratat i telefon. Jag skulle på sightseeing till jönköping på fredagen och mannen i fråga skulle ringa och väcka mig så jag hann med tåget..
Mannen i fråga ringde oxå det gjorde han, dock 3 timmar för sent för han hade fullt upp med å krocka sin bil innan dess. Haha.. Varför händer det så mycket konstigt hela tiden?
typ konstihga grejjer som kommer emellan mina planer?

ja ja skit samma, jag fick fixat mig lite och åkte till Eva och Johan där det vankades lite fest med Madde, Martina, Sabina, Torsten, Jonas och Lukas så klart. Sen kom Bengan, Jessica, Sanna, Lennie och Råttan oxå så där satt vi på landet utomhus och söp. Skoj skoj. Roligast var när Lennie satte sig på stolen så den gick sönder och han ramlade på backen, för strax därefter ramlade han ner för den lill backen och in i staketet och gjorde sönder det. Haha, Faan vad vi garvade.
Undar om han slog sig =)

Vaknade vid 11 eller igår och åt tre frukostar innan jag var människa igen. Hem vilade en stund och sedan tog jag hojen till stugan och hälsade på mamma å pappa å Åke å Gunilla å PIerre och barnen. Där blev det som vanligt grillat, sjukt gott. O sen lite öl. Sen somnade jag och åkte hem idag och klarade mig precis från regnet =)
JAg hade såån tur, de händer inte ofta.,

Sov middag och så där och sen blev det jobb. Najs najs..
Så nu ha jag så där mycket tid över till att tänka igen så jag har tänkt på att jag ska kolla på Takida i Augusti, men jag tror att vi bara ska åka upp på lördagen och kolla, för jag har inte en massa pengar att lägga på meningslösa band som jag inte ens tycker om, typ håkan hellström. Han vill jag inte se =P

För Tant Hanna kunde tänka sig att åka med då å Tant Jessika och Fabror Anton och givetvis Kärringen Camilla oxå =P
Sen var Eva och Martina lite sugna oxå så det kan nog bli bra =)
Hoppas jag, får prata med mitt fru här i morgon bitt och se vad hon har att säga om saken.

Ledig i morgon kväll för att sedan jobba hela tisdagen, undrar vad jag ska göra då, om det är fint kan jag å Anton grilla lite, det är gött som faan, annars får vi väl äta pizza, det är inte äckligt heller =)

eller så får jag väl äran att laga mat kanske och det skulle vara gott med något annorlunda nu igen.
Fast det är inte så skoj att testa sånt där på den karln, han är så kräsen. HAhaha...

På onsdag blir det iallafall hotellet har jag hört, det blir skoj som faaan, massa folk som ska med. Hoppas jag iaf, för ingen har väl bangat än?!?
Undrar vad vi ska dricka, töserna ska juh shotta men det ska inte jag, jag måste trots alls kunna stå upp på torsdag. Haha... Så öl kanske, någon enstaka grogg, det är rätt gott och sen vatten efter 24. HA ha, kul. Vi får se hur det blir med den saken. Vatten är juh sånt man ska tvätta sig, synd att slösa på det då, det kanske tar slut juh.

Och om allt vatten i världen tar slut, för att folk får för sg att bara dricka vatten efter 24 på krogen så komme vi juh dö ut av törst, eller väteskebrist. heter det nog,  det vore inte roligt för välden det inte.
Vilket i-land probelm juh. Iofs så ska vi dansa nakna i vattenspridaren på natten sen, det blir skoj, hoppas faan bara den jäveln är på =P
Å den som bangar kommer vi dränka någonstans. fan ni ser jhu, utan vatten är livet slut,. ingen vattenspridare och inga "drunkningsolyckor" det vore illa allså.

Men nu ska jag göra något vettigt för jag har ändå inget bra att skriva idag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men Emma då...du tänker alldeles för mycket på så konstiga saker!!=)haha

Men hallåå...på ons blir d la bara förfest för oss girlies väl eller??lite kul me tjöt,skvaller o sånt kul..eller??=)

2008-07-07 @ 12:06:15
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tjatja beatch!

Ja den tanken slog mej me. Nu när d har regnat som fan så kanske de inte blir nån vattenspridare :P Men då får vi hitta på ngt annat! Kössenhej

2008-07-07 @ 14:27:11
Postat av: emma

På onsdag kommer alla som vill vara med inte bara vi juh.. Mycket roligare om vi är många =)

2008-07-07 @ 15:29:39
URL: http://wft.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Shit, jag bangar på onsdag. Äter ju pencillin! Men Takida ska ja fan med på! =)

2008-07-07 @ 19:06:06
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Camilla

Åhh!! Mitt underbara köttastycke!

Du är en sån bra bloggare!

Klart det blir party imånn! Jag har ju tagit ledigt och allt för detta äventyr!

Puss!!

2008-07-08 @ 10:50:53
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag är väl förfan inte kräsen? jag är glad bara jag slipper laga maten själv..och ta reda på vem som kör till takida..för inte fan är det jag iaf :P

2008-07-08 @ 17:33:58
Postat av: Emma

Gött skumma tankar har du iallafall =)

Men du är för jävla rolig!

2008-07-09 @ 14:21:51
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0