Jag hittade

en massa bilder som jag missat att få upp från mina äventyr det sista så nu får jag väl ornda detta då!!

Vi var hos Åke å Eva å kollade på kattvalparna

  Dom små och dom stora =)


Sen kollade vi på fotboll och jag var snyggast av alla som vanligt

 

Bella var arg på Sverige, camilla vette faan vad hon var, hon hade iaf ett dinohaurierör

 

blandade pixs!

    
Jag vet, jag är grym på att ta kort, så här ser tjejerna ovan ut när dom dansar iaf =P


 
Eva har snyggste partyposen (iaf just då)

Sen var det barnkalas, så här skoj var det, knappt barnen ser glada ut =P

   


Sen var minsann Emma på fest igen, i Bälinge denna gången

    Jessica va glad

De va inte Lukas som fick sitta i sin inhägnad
 

 Kolla vilken perfekt bild jag fick när ciggen flyger åt skogen =P Lennie var i fin form, nu kommer


en bild på hans staket han gjorde sönder  iofs efter att Sanna lagat de så gott hon kunde.


Sen hittade jag min kissekompis och dom andra bara va


Sen flyttade vi in festen och där hände det mesta
 Eva å Jessica dansar

 Madde poserade

 Jag med tydligen

 Jessica tog en powernap =)

Sen var resten historia och det blev dagen efter, mindre skoj




Sen blev det förfest hos Hanna innan hotellet!

 Camillas partytrick

 Onlye mee, again lixom!

 Hanna, Emma å Anton så klart

 Jessika ställde upp nykter

 Bella hittar på bus =P

 Sen kom West och hans husse, men han gjorde snyggaste posen =)

blandat då

    

  


Sen var jag och Camilla, Monica och Hans på Lars Winnerbäck då =)

   

 Vi hade picknick =)

   

   

   

 Man fick minsann inte ens kissa ifred på vägen hem =P

 

 Kvällens i särklass bästa bild, Emobarnet Emma

 dagen efter mår jag inte bra =P

nu orkar jag inte mer =P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha!! Åhh! Mitt älskar EMOBARN!!

JAg älskar när du bloggar i bilder!!!

Hahaah!!

Tur jag är så snygg på bilderna dessutom!

Nu slipper väl jag blogga! För du har ju bloggat åt mej med ;)

2008-07-14 @ 14:19:32
URL: http://camillaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Jessika!!

Å va massa roliga bilder!! =) Väldigt vacker bild på min son. Å på mig med of course! ;-)

2008-07-14 @ 19:49:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Emma

FAN va skoj med bildblogg!

2008-07-14 @ 23:04:23
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja jag håller med resten av folket.. sååå kul med en massa bilder!!! fortsätt med det!!=)

2008-07-15 @ 10:59:52
URL: http://issabellas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bilder säger mer än ord du kära <3

2008-07-15 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0